miranda schreef:
hallo iedereen
ik ben miranda,19 jaren jong,moeder van zoon damian (nu 5 maanden),en heel erg geinterresseert in waarzeggen doormiddel van kaarten.ik geef gratis consults.het enige dat je moet doen is mij een email sturen met je vraag,een duidelijke achtergrond van je vraag,een beetje info over jezelf(wat je maar kwijt wilt want dan kan ik je zo goed mogelijk helpen)en dan zal ik thuis voor je aan de slag gaan met mijn rider waite tarot,en krijg je zo spoedig mogelijk een email van mij terug met de uitkomst van de kaarten.
toevoegen op msn mag ook,als het maar wel normaal kan,en wanneer ik mijn kaarten leg ik er geduld vereist...verder ben ik een leuke meid hoor:roll:
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat ik snel iemand mag helpen,want daar hou ik van.
groetjes miranda
Hallo Miranda!
Dat is inderdaad een leuk voorstel van je!! Sinds vandaag heb ik mij ingeschreven op deze site, dus ben nog een groentje (wat betreft deze site dan!!) Niet over het onderwerp! Zelf heb ik geen msn, dus ik zal het op deze manier moeten doen..
Mijn naam is anne en ik ben 26 jaar en woon in zeeland.
Op het moment zoek ik naar werk en in september ga ik ook nog een opleiding volgen (hulpverlening) SPW. Maar ik zit op het moment best wel in een dipje, omdat het zoeken naar werk moeielijker was dan ik dacht..
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en me raad kan geven of zoiets.. en als je nog iets wilt weten kan je altijd een bereichtje achter laten.
Alvast erg bedankt!! E-mail=
overbeekeanne@zeelandnet.nl
Groetjes, anne