Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 10:46:55

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gratis consult,geen onzin
BerichtGeplaatst: 11-01-2007, 11:39:40 
Groentje
Groentje

hallo iedereen :lol:

ik ben miranda,19 jaren jong,moeder van zoon damian (nu 5 maanden),en heel erg geinterresseert in waarzeggen doormiddel van kaarten.ik geef gratis consults.het enige dat je moet doen is mij een email sturen met je vraag,een duidelijke achtergrond van je vraag,een beetje info over jezelf(wat je maar kwijt wilt want dan kan ik je zo goed mogelijk helpen)en dan zal ik thuis voor je aan de slag gaan met mijn rider waite tarot,en krijg je zo spoedig mogelijk een email van mij terug met de uitkomst van de kaarten.
toevoegen op msn mag ook,als het maar wel normaal kan,en wanneer ik mijn kaarten leg ik er geduld vereist...verder ben ik een leuke meid hoor:roll:
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat ik snel iemand mag helpen,want daar hou ik van.

groetjes miranda

Berichtenonderwerp: Re: gratis consult,geen onzin
BerichtGeplaatst: 17-01-2007, 20:53:00 
Power Moderator
Power Moderator

Heej Miranda,

Leuk dat je dit doet :)
Ik voeg je wel toe op msn, goed?

Liefs,
Julia

BerichtGeplaatst: 22-01-2007, 09:42:17 
Groentje
Groentje

mensen mijn aanbod geld nog steeds he,aarzel niet mij een mail te sturen,toe te voegen op msn of hier wat te vragen.ik werk sinds kort ook met lenormandkaarten.de reacties die ik tot nu toe heb gehad waren positief,ik ben geen kwakzalver,als de vraag onmogelijk of te moeilijk is zeg ik het altijd eerlijk,ik zal dan echt geen onzin verkopen,daar hou ik niet van.dus wees welkom iets te vragen,als ik maar genoeg informatie krijg om me in te kunnen leven.

liefs miranda

BerichtGeplaatst: 22-01-2007, 19:00:36 
Groentje
Groentje

hoi miranda!

ik ben wel geinteresseerd in jouw aanbod.
ik vind tarot altijd al wel erg interessant maar weet er niet zo heel veel vanaf.
ik zal je op msn toevoegen, dan kan ik dan je eens het een en ander vragen, als dat mag dan dus.

groetjes en tot msn dan maar!
jollie

BerichtGeplaatst: 23-01-2007, 06:08:51 
Dwerg
Dwerg

ik heb joe ook een bericht gestuurd.

BerichtGeplaatst: 23-01-2007, 12:31:41 
Kabouter
Kabouter

ik had je mijn vraag per berichtje gestuurd op dit forum.

BerichtGeplaatst: 25-05-2007, 22:05:08 
Groentje
Groentje

ik heb je ook toegevoegd op msn en ben erg benieuwd :D

BerichtGeplaatst: 25-05-2007, 22:41:31 
Groentje
Groentje

oke heb dus van je gehoord dat je geen tarotleggingen meer doet, erg jammer.... :roll: Maar denk zal het hier neerzetten voor degene die ook denken van heee das leuk... helaas.... :wink:

liefs,
Andromea

BerichtGeplaatst: 30-05-2007, 11:49:11 
Nimf
Nimf

Voorzien via de kaarten?

Sorry hoor, maar ik word altijd een beetje erg sceptisch (en cynisch) als mensen beweren voorspellingen te kunnen doen. Waarzeggen is een kermisatractie.

Als iemand het wil proberen ... je mag mij als proefpersoon gebruiken en de uitkomst hier openbaar maken. ik reageer wel.

Groetjes,
Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 08:37:31 
Elf
Elf

DT schreef:
Voorzien via de kaarten?

Sorry hoor, maar ik word altijd een beetje erg sceptisch (en cynisch) als mensen beweren voorspellingen te kunnen doen. Waarzeggen is een kermisatractie.

Als iemand het wil proberen ... je mag mij als proefpersoon gebruiken en de uitkomst hier openbaar maken. ik reageer wel.

Groetjes,
Nico

Kaarten zijn altijd een hulpmiddel. Nooit de manier om de toekomst te voorspellen. Daarnaast zijn waarzeggingen vaak erg abstract. Zo zei een waarzegster bij mijn zus (op 4 jarige leeftijd) dat ze witte jassen zag. M'n zus is nu bijna klaar met haar Geneeskunde studie.

BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 09:35:39 
Nimf
Nimf

DT schreef:
Voorzien via de kaarten?

Groetjes,
Nico

Beste Nico,

Miranda heeft het over "waarzeggen", niet over voorspellingen doen.
Dat dit woord bij jou herinneringen oproept aan "waarzeggers" op de kermis met een glazenbol, die jou de toekomst voorspellen, is geheel jou interpretatie. Maar mogelijk niet die van Miranda ;)

Het woord "waarzeggen" kan je namelijk ook gewoon gebruiken in het geval van een waarneming berust op energetisch niveau (bijv. met kaarten/foto's/gebruiksvoorwerpen etc), waarbij de "waarzegger" feitelijke waarnemingen doet over het wel en wee van betrokken persoon, in het hier en nu.

groetjes,

Thierry

BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 16:36:25 
Nimf
Nimf

flowwhenyouknow zei:
Citeer:
Kaarten zijn altijd een hulpmiddel. Nooit de manier om de toekomst te voorspellen. Daarnaast zijn waarzeggingen vaak erg abstract. Zo zei een waarzegster bij mijn zus (op 4 jarige leeftijd) dat ze witte jassen zag. M'n zus is nu bijna klaar met haar Geneeskunde studie.

Kijk ... dat is een betere benadering. Kaarten zijn een hulpmiddel om 'iets' over 'iemand' te kunnen zefggen, uitgaande van het gegeven dat die 'iemand' een koort nooit zo maar trekt (vanuit de gedachte: "toeval bestaat niet")
Echter: op Die wijze kun je nooit de toekomst voorspellen (waarzeggen), hooguit iets over de persoon die de kaart trekt. Hoe verder je richting toekomst gaat, hoe abstracter het geheel wordt (en gelijktijdig: hoe gemakkelijker de trekking/uitleg te verklaren valt.
Wat je zus betreft is dit een mooie positieve uitleg maar voor hetzelfde geld was ze ziek geworden en in het ziekenhuis beland en ook dan was de uitleg 'kloppend'. Zo kun je duizenden voorbeelden noemen.

Thierry schreef:

Citeer:
Miranda heeft het over "waarzeggen", niet over voorspellingen doen.
Dat dit woord bij jou herinneringen oproept aan "waarzeggers" op de kermis met een glazenbol, die jou de toekomst voorspellen, is geheel jou interpretatie. Maar mogelijk niet die van Miranda

Helemaal correct: het is mijn interpretatie maar dan wel gebaseerd op het woordje "waarzeggen" dat per definitie bij 'waarzeggers' hoort, een twijfelachtig "beroep" dat op de kermis thuis hoort.
Het zal mijn leeftijd zijn :shock:

Citeer:
Het woord "waarzeggen" kan je namelijk ook gewoon gebruiken in het geval van een waarneming berust op energetisch niveau (bijv. met kaarten/foto's/gebruiksvoorwerpen etc), waarbij de "waarzegger" feitelijke waarnemingen doet over het wel en wee van betrokken persoon, in het hier en nu.

Alweer, gedeeltelijk, mee eens. Alleen spreek je in dat geval niet van waarzegingen maar van een vorm van helderziendheid of tenminste 'helder-waarnemen' (waarin 'waarnemen' iets totaal anders is dan 'waarzeggen'). En heel terecht plaats jij het nu in het hier en nu (leuk in lijn met het topic "tijd")

Overigens is het ook hier, alweer, mijn eigen visie die niet bedoeld is om iemand te kwetsen maar om een ander licht te werpen op hetgeen geschreven is.
Jammerlijk genoeg ontstaan namelijk uit dit soort "waarzeggingen" de situaties dat mensen ze voor absoluut aannemen en er naar gaan leven. De term Self-fulfilling prophesy zal iedereen wel kennen. Bovendien: door het vage van dit soort 'waarzeggingen' valt er altijd wel een passende uitleg te vinden.

Groet,
Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 31-05-2007, 17:00:56 
Nimf
Nimf

Ok, hierbij dan het laatste bericht ivm way "Off Topic" gaan..

Aan de ene kant komt bij mij de vraag op, aan jou DT: Wat is het verschil tussen "waarzeggen" en Helderziende waarnemingen? (voor mij maakt het namelijk feitelijk geen verschil uit, behalve de negatieve klank die het heeft meegekregen door het verleden)
Maar aan de andere kant hoef ik je deze vraag niet te stellen, daar ik tegen de muur oploop van de Dikke van Dale, waar ze ook uitgaan van het kermisgebeuren met toekomstvoorspellen:

waar·zeg·gen (onov.ww.)
1 door middel van bijzondere gaven of geheime kunsten de toekomst voorspellen => iem. de kaart leggen, wichelen

Het betreft in mijn optiek hier alleen maar om de interpretatie van het woord, en denk dat we de Dikke van Dale hierin maar moeten accepteren en het erbij te laten.

Indien men hier graag op door wilt gaan dan mag hij/zij een nieuw Topic openen over het verschil tussen "waarzeggen" en "waarnemingen op energetisch niveau".

(reacties op dit bericht zullen worden verwijderd, pb en of nieuw Topic openen mag altijd )

groetjes,

Thierry

BerichtGeplaatst: 10-07-2007, 13:06:34 
Groentje
Groentje

miranda schreef:
hallo iedereen :lol:

ik ben miranda,19 jaren jong,moeder van zoon damian (nu 5 maanden),en heel erg geinterresseert in waarzeggen doormiddel van kaarten.ik geef gratis consults.het enige dat je moet doen is mij een email sturen met je vraag,een duidelijke achtergrond van je vraag,een beetje info over jezelf(wat je maar kwijt wilt want dan kan ik je zo goed mogelijk helpen)en dan zal ik thuis voor je aan de slag gaan met mijn rider waite tarot,en krijg je zo spoedig mogelijk een email van mij terug met de uitkomst van de kaarten.
toevoegen op msn mag ook,als het maar wel normaal kan,en wanneer ik mijn kaarten leg ik er geduld vereist...verder ben ik een leuke meid hoor:roll:
ik hoop dat jullie hier iets aan hebben en dat ik snel iemand mag helpen,want daar hou ik van.

groetjes miranda

Hallo Miranda!

Dat is inderdaad een leuk voorstel van je!! Sinds vandaag heb ik mij ingeschreven op deze site, dus ben nog een groentje (wat betreft deze site dan!!) Niet over het onderwerp! Zelf heb ik geen msn, dus ik zal het op deze manier moeten doen.. :(
Mijn naam is anne en ik ben 26 jaar en woon in zeeland.
Op het moment zoek ik naar werk en in september ga ik ook nog een opleiding volgen (hulpverlening) SPW. Maar ik zit op het moment best wel in een dipje, omdat het zoeken naar werk moeielijker was dan ik dacht..
Ik hoop dat je hier iets aan hebt, en me raad kan geven of zoiets.. en als je nog iets wilt weten kan je altijd een bereichtje achter laten.
Alvast erg bedankt!! E-mail= overbeekeanne@zeelandnet.nl

Groetjes, anne

BerichtGeplaatst: 26-06-2009, 12:37:36 
Groentje
Groentje

Hallo Miranda,

Ik heb je ondertussen al een pbtje gemaild voor je hulp. Ik sta wel open voor het spirituele en wil graag meer weten over je gratis consult. Hoor graag van je!

Groetjes Lizethe

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00