Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 10:29:44

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: De Aura's
BerichtGeplaatst: 06-02-2008, 16:54:55 
Kabouter
Kabouter

Hallo Mensen,
Dit is een informatie topic, voor iedereen die niet weten wat aura's zijn, en hoe ze het kunnen leren zien..
Ik zeg je, bij iedereen is de werking anders, bij de een lukt het meteen, en de andere heeft er meer moeite voor nodig. Oefen gewoon net zo lang tot dat het je lukt..

Wat is dat.. een aura?
Een aura is een energieveld om ons heen. Het bestaat uit verschillende kleuren die vertellen hoe je je voelt. Soms kan het zijn dat je maar een kleur hebt, dat hangt van persoon tot persoon af. Sommige mensen kunnen die aura zien, ze kunnen zeggen wat je op dat moment voelt. Zoals ik, ik kan dat ook die kleuren onderscheiden. Het kan zijn dat je die kleuren echt ziet of dat je de kleuren kan voelen. Aura's zien behoort tot de helderziendheid toe, je kan het ook eens proberen.

Denk heel hard aan de persoon die je zijn aura wil zien. Hoe zijn gezicht voor je ogen, kijk nu welke kleur bij hem het best past. Heb je de kleur? Dan is dat zijn kleur dat hij meestal is. Maar de kleuren kunnen veranderen, je kan ook naar de persoon staren. En terwijl naar de rand kijken van het gezicht, je kan dan een kleur ontdekken. Natuurlijk gaat dit zomaar niet, je moet blijven oefenen ook al lukt het maar niet.

Oefenmethodes.

Pak een wit papiertje en leg je hand daarop.
Als je goed kijkt zie je een omlijning bij je vinger toppen. het zit als waren een rand naast je vinger..deze kan een kleur hebben maar kan ook gewoon WIT zijn. In ieder geval als je wat ziet dan ben je op de juiste weg.
Namate je deze oefening alsmaar vaker, en vaker en vaker gaat doen krijg je veel meer kleuren te zien. Als je denkt dat je helemaal uitgeoefent bent met het papiertje, kun je een proefpersoon nemen.
Afbeelding
Dit moet je te zien krijgen als je met het witte blaadje oefent

De Proefpersoon
Zet die proefpersoon voor een witte muur, en kijk of je nu ook die omleining ziet bij het hoofd. Als je die dan ook ziet dan ben je bijna een echte aura reader.. Alleen zie je geen kleuren of omleining dan moet je beter oefenen met je Witte blaadje.
Als je echt kleuren gaat zien boven het hoofd en een heldere omleining ziet met kleuren dan ben je als mij betreft klaar. maar moet je eerst nog de betekenissen weten..

Afbeelding Dit moet je ongeveer te zien krijgen als je uitgeoefent bent... echt helemaal uitgeoefent.. het kan natuurlijk wat minder zijn dan op deze foto

hier zijn een paar kleuren en hun betekenissen:

geel:
spontaniteit,intellect en verstand, organisatietalent, ego, speciale vaardigheden,originaliteit

lichtgeel:
openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid

donkergeel:
stabiliteit, realiteit,spaarzaamheid, spanning

groen:
betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde

geel -groen:
sympathie, medegevoel, communicatie

donkergroen:
stijl, eigendunk,aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme

lila:
mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie

roze:
sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentabiliteit, zachtheid,
vurig verlangen

rood:
activiteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit

lichtrood:
enthousiasme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominatie, vastberadenheid

donkerrood:
daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergenis, leidersnatuur, moed, boosheid

donkerbruin:
egoisme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernieteging

orangje:
creativiteit, actieven intelligentie, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid,
openheid naar de wereld toe

orangje- geel:
scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie

blauw:
introvert, rust, verdieping, verstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie

lichtblauw:
bewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerd

indigo:
genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid

violet:
intuitie, creativitiet, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spirualiteit

wit:
ontwikkelende spiritualiteit, hoger bewustzijn, wijsheid, energiestuwing

Hoop dat ik je heb kunnen helpen...

Voor als je nog vragen hebt kun je die hier stellen..
Ik wil wel graag On Topic Blijven...

Greetz :wave:

Berichtenonderwerp: Re: De Aura's
BerichtGeplaatst: 06-02-2008, 21:47:14 
Nimf
Nimf

LaLyn zei:
Citeer:
Dit is een informatie topic, voor iedereen die niet weten wat aura's zijn, en hoe ze het kunnen leren zien..

Als je informatie wilt geven, geef dan ook juiste in formatie: Het Aura (we hebben er echt maar een (1)) bestaat uit meerdere lagen, zoals een ui is opgebouwd. Elke laag is verbonden met het bijbehorende Chakra en dus (in het hier in het westen gebruikelijke systeem) bestaat ons aura uit 7 lagen (of schillen) zoals we ook 7 (hoofd-)Chakra's hebben.

In de tweede aura-laag zien auralezers die mooie kleuren.
Wat veel mensen zien (dat als het ware gloeiende randje om ons lichaam) is de eerste aura-laag ons etherisch dubbel of (zoals ik het ook wel eens noem: het malletje waarin we groeien).

De prachtige foto die je plaatst is geen aura foto maar een foto zoals die op para-beurzen wordt gemaakt: men zet een hoogfreqient electrisch signaal op je lichaam en fotografeert dat met een speciaal filter op een direct-klaar camera. Hoewel het beeld wel heel veel informatie geeft, is het niet het aura dat gefotografeert is: het is de verdeling en uitstoot van het hoogfrequent signaal dat op je lichaam gezet werd (vandaar dat je je handen op een paar geleidende knoppen moet leggen en je voeten op een geleidende plaat staan)

groet, DT

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 11:15:11 
Kabouter
Kabouter

DT schreef:
LaLyn zei:
Citeer:

Als je informatie wilt geven, geef dan ook juiste in formatie: Het Aura (we hebben er echt maar een (1)) bestaat uit meerdere lagen, zoals een ui is opgebouwd. Elke laag is verbonden met het bijbehorende Chakra en dus (in het hier in het westen gebruikelijke systeem) bestaat ons aura uit 7 lagen (of schillen) zoals we ook 7 (hoofd-)Chakra's hebben.

In de tweede aura-laag zien auralezers die mooie kleuren.
Wat veel mensen zien (dat als het ware gloeiende randje om ons lichaam) is de eerste aura-laag ons etherisch dubbel of (zoals ik het ook wel eens noem: het malletje waarin we groeien).

De prachtige foto die je plaatst is geen aura foto maar een foto zoals die op para-beurzen wordt gemaakt: men zet een hoogfreqient electrisch signaal op je lichaam en fotografeert dat met een speciaal filter op een direct-klaar camera. Hoewel het beeld wel heel veel informatie geeft, is het niet het aura dat gefotografeert is: het is de verdeling en uitstoot van het hoogfrequent signaal dat op je lichaam gezet werd (vandaar dat je je handen op een paar geleidende knoppen moet leggen en je voeten op een geleidende plaat staan)

groet, DT

Wtf, ik bedoel het toch goed. !
Ik heb veel over aura's gelezen en zo is de juiste bewering...

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 12:45:24 
Reus
Reus

jaa LaLynn sommige mensen denken alles altijd beter te weten :) echt heeeeeeeeeellll irritant, beetje jammer zijn er hier op deze site genoeg van .. trek je dr niks van aan jo..
ik vind het goeie info en weet wel da je t goed bedoelt..

(K)

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 13:11:29 
Nimf
Nimf

Lalyne:
Citeer:

Ik zeg ook niet dat je het niet goed bedoeld. Ik wijs je er alleen op dat je een 'informatief' topic start maar daarin niet geheel juiste informatie weergeeft.

Citeer:

Ik snap dat je geagiteerd raakt als je feedback krijgt maar toch: misschien nog iets meer lezen?

Tamaraa:
Citeer:
jaa LaLynn sommige mensen denken alles altijd beter te weten

Er vanuit gana dat je alleen zelf alles weet en niets van anderen aannemen is niet zo'n slimme houding.

Citeer:
echt heeeeeeeeeellll irritant

Alleen maar als je niet om kunt gaan met feedback.

Citeer:
beetje jammer zijn er hier op deze site genoeg van

Een verstandig mens zou zeggen: gelukkig zijn er hier mensen die goede informatie hebben en daarmee corrigeren: zo kun je hier leren.

Citeer:
trek je dr niks van aan jo..

Als je dat bedoeld in de zin van "je hoeft er niet depressief of zelfs maar verdrietig van te worden" ben ik het met je eens. Als je het bedoeld in de zin van "gewoon bij je eigen waarheid blijven en stug doorgaan" is het niet zo'n erg slim advies.

Het is hier toch een "Spiritueel Jongeren Forum" dacht ik en het belangrijkste van spirituele ontwikkeling is leren, leren, leren (doorgaans van anderen)

groet, Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 14:26:13 
Reus
Reus

Citeer:
Er vanuit gana dat je alleen zelf alles weet en niets van anderen aannemen is niet zo'n slimme houding.

haha..wie zeg da ik da doe? hou alleen niet van die betweters, en je kan het dan misschien beter wete.. maar je kan et ook op een normale manier zeggen en niet zovan als je een topic opent geef dan de juiste info bladiebla, lijkt mij ook niet echt aardig overkomen

Citeer:
Alleen maar als je niet om kunt gaan met feedback

ken ik ,, en feedback kan je ook anders geven.. :).. niet zo : Als je informatie wilt geven, geef dan ook juiste in formatie:
maar zo : heey, leuk dat je een topic hierover opent alleen heb ik een paar aanpassingen..
zo zou het ook kunnen en komt het een stuk leuker over.

Citeer:
Een verstandig mens zou zeggen: gelukkig zijn er hier mensen die goede informatie hebben en daarmee corrigeren: zo kun je hier leren.

dus ik ben niet verstandig? ;)

Citeer:
Als je dat bedoeld in de zin van "je hoeft er niet depressief of zelfs maar verdrietig van te worden" ben ik het met je eens.

idd ;)

je doet het allemaal zelf hoor dat ik zo op je reageer..
ik ben niet zo snel iemand die zo op iets of iemand reageer, maar het kwam heel raar over op mij .
maar goed, daar gaaty dit topic niet over..
bye

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 17:46:49 
Kabouter
Kabouter

DT schreef:
Lalyne:
Citeer:

Ik zeg ook niet dat je het niet goed bedoeld. Ik wijs je er alleen op dat je een 'informatief' topic start maar daarin niet geheel juiste informatie weergeeft.

Citeer:

Ik snap dat je geagiteerd raakt als je feedback krijgt maar toch: misschien nog iets meer lezen?

Tamaraa:
Citeer:
jaa LaLynn sommige mensen denken alles altijd beter te weten

Citeer:
echt heeeeeeeeeellll irritant

Alleen maar als je niet om kunt gaan met feedback.

Citeer:
beetje jammer zijn er hier op deze site genoeg van

Citeer:
trek je dr niks van aan jo..

Als je dat bedoeld in de zin van "je hoeft er niet depressief of zelfs maar verdrietig van te worden" ben ik het met je eens. Als je het bedoeld in de zin van "gewoon bij je eigen waarheid blijven en stug doorgaan" is het niet zo'n erg slim advies.

Het is hier toch een "Spiritueel Jongeren Forum" dacht ik en het belangrijkste van spirituele ontwikkeling is leren, leren, leren (doorgaans van anderen)

groet, Nico

Ooo please hou op jezelf voor de gek te houden, bij elk topic bij elke, weet jij wel weer beter !

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 18:49:20 
Reus
Reus

kan aan mij liggen voor mijn gevoel heeft nico gelijk en respecteer elkaar visie asjeblieft je moet je schamen op de manier waarop jullie reageren

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 19:01:20 
Reus
Reus

Karjava...
niemand verteld me of ik me moet schamen ;)

maar anyway..weet niet of je goed heb gelezen wat er allemaal staat, zo ja, dan heb je ook gelezen dat het er helemaal niet om draait nu van elkaars visie respecteren. en ja ik respecteers iedereens visie, alleen als iemand voor mijn gevoel fel of betweterig reageert dan reageer ik ook niet lief.

het gaat er bij mij om dat LaLynn hier een informatie over aura's geef, en dat nico meteen weer op een aardig felle en betweterige manier hierop reageert, alsof deze informatie helemaal niet goed is.. ;)maar goed fuck it ook.. geen zin hier meer in

BerichtGeplaatst: 07-02-2008, 19:15:40 
Moderator
Moderator

Beste mensen,
Respecteer elkaar en elkaars mening,
voel je niet zo snel aangevallen en graag weer ontopic,
anders gooi ik er een slotje op.

m.v.g
Nymphomaniac Phantasy,
namens het Moderator team.

But don't throw it away,
It's still my life..

http://www.NymphomaniacPhantasy.punt.nl

BerichtGeplaatst: 15-02-2008, 20:00:00 
Nimf
Nimf

thx Nimpf voor de inval :kiss:

BerichtGeplaatst: 16-02-2008, 17:25:30 
Kabouter
Kabouter

Hee, ik heb het zo gelezen, en je zult altijd zien dat andere toch weer andere dingen weten/ ondervinden, maar dit is mijn topic en ik heb het geschreven.. pech dus :D

Groetjes :wave:

BerichtGeplaatst: 18-02-2008, 16:23:57 
Reus
Reus

LaLynn schreef:
Hee, ik heb het zo gelezen, en je zult altijd zien dat andere toch weer andere dingen weten/ ondervinden, maar dit is mijn topic en ik heb het geschreven.. pech dus :D

Groetjes :wave:

Grappig dat als jij dit geschreven hebt het ook bijna letterlijk op een andere website staat.....

Ik bemoei me hier niet meer mee behalve als je wilt weten welke site ik bedoel

Gr Karjava

BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 13:55:42 
Dwerg
Dwerg

Wederom: de copyright: http://www.wiccashop.nl/nl/pg_85.html

BerichtGeplaatst: 21-02-2008, 16:11:32 
Reus
Reus

dat bedoelde ik dus

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of reacties plaatsen.  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00