Hallo Mensen,Dit is een informatie topic, voor iedereen die niet weten wat aura's zijn, en hoe ze het kunnen leren zien..
Ik zeg je, bij iedereen is de werking anders, bij de een lukt het meteen, en de andere heeft er meer moeite voor nodig. Oefen gewoon net zo lang tot dat het je lukt..
Wat is dat.. een aura?Een aura is een energieveld om ons heen. Het bestaat uit verschillende kleuren die vertellen hoe je je voelt. Soms kan het zijn dat je maar een kleur hebt, dat hangt van persoon tot persoon af. Sommige mensen kunnen die aura zien, ze kunnen zeggen wat je op dat moment voelt. Zoals ik, ik kan dat ook die kleuren onderscheiden. Het kan zijn dat je die kleuren echt ziet of dat je de kleuren kan voelen. Aura's zien behoort tot de helderziendheid toe, je kan het ook eens proberen.
Denk heel hard aan de persoon die je zijn aura wil zien. Hoe zijn gezicht voor je ogen, kijk nu welke kleur bij hem het best past. Heb je de kleur? Dan is dat zijn kleur dat hij meestal is. Maar de kleuren kunnen veranderen, je kan ook naar de persoon staren. En terwijl naar de rand kijken van het gezicht, je kan dan een kleur ontdekken. Natuurlijk gaat dit zomaar niet, je moet blijven oefenen ook al lukt het maar niet.
Oefenmethodes.Pak een wit papiertje en leg je hand daarop.
Als je goed kijkt zie je een omlijning bij je vinger toppen. het zit als waren een rand naast je vinger..deze kan een kleur hebben maar kan ook gewoon WIT zijn. In ieder geval als je wat ziet dan ben je op de juiste weg.
Namate je deze oefening alsmaar vaker, en vaker en vaker gaat doen krijg je veel meer kleuren te zien. Als je denkt dat je helemaal uitgeoefent bent met het papiertje, kun je een proefpersoon nemen.
Dit moet je te zien krijgen als je met het witte blaadje oefentDe ProefpersoonZet die proefpersoon voor een witte muur, en kijk of je nu ook die omleining ziet bij het hoofd. Als je die dan ook ziet dan ben je bijna een echte aura reader.. Alleen zie je geen kleuren of omleining dan moet je beter oefenen met je Witte blaadje.
Als je echt kleuren gaat zien boven het hoofd en een heldere omleining ziet met kleuren dan ben je als mij betreft klaar. maar moet je eerst nog de betekenissen weten..
Dit moet je ongeveer te zien krijgen als je uitgeoefent bent... echt helemaal uitgeoefent.. het kan natuurlijk wat minder zijn dan op deze foto hier zijn een paar kleuren en hun betekenissen:
geel:
spontaniteit,intellect en verstand, organisatietalent, ego, speciale vaardigheden,originaliteit
lichtgeel:
openheid, luchtigheid, helder verstand, sterke persoonlijkheid, frisheid
donkergeel:
stabiliteit, realiteit,spaarzaamheid, spanning
groen:
betrokkenheid, groei, verandering, overgave, rust, liefde
geel -groen:
sympathie, medegevoel, communicatie
donkergroen:
stijl, eigendunk,aanpassingsvermogen, levenskracht, verslagenheid, materialisme
lila:
mystiek, magie, diepzinnigheid, tolerantie
roze:
sensibiliteit, fijngevoeligheid, emotionaliteit, vrouwelijkheid, sentimentabiliteit, zachtheid,
vurig verlangen
rood:
activiteit, extrovertheid, beweging, vitaliteit, nervositeit, emotionaliteit
lichtrood:
enthousiasme, vreugde, erotiek, seksualiteit, sensibiliteit, dominatie, vastberadenheid
donkerrood:
daadkracht, wil, mannelijkheid, woede, ergenis, leidersnatuur, moed, boosheid
donkerbruin:
egoisme, liefdeloosheid, aardegebonden, afhankelijkheid, ziekte, vernieteging
orangje:
creativiteit, actieven intelligentie, zelfverzekerdheid, levenslust, warmte, gevoeligheid,
openheid naar de wereld toe
orangje- geel:
scherp verstand, zelfbewustzijn, ambitie
blauw:
introvert, rust, verdieping, verstandelijkheid, eenzaamheid, waarheid, toewijding, wijsheid, stabiliteit, intuitie
lichtblauw:
bewijding aan idealen, zachtheid, eenzaamheid, gereserveerd
indigo:
genezende eigenschappen, goedheid, geslotenheid, serieusheid, voorzichtigheid
violet:
intuitie, creativitiet, paranormale begaafdheid, geloof, fantasie, geheimzinnig, gereserveerdheid, spirualiteit
wit:
ontwikkelende spiritualiteit, hoger bewustzijn, wijsheid, energiestuwing
Hoop dat ik je heb kunnen helpen...
Voor als je nog vragen hebt kun je die hier stellen..
Ik wil wel graag On Topic Blijven...
Greetz