Hallo allemaal,
Ik heb al van mijn kindertijd, dat ik bepaalde dingen moeilijk kan loslaten. Een logeé partijtje dat afloopt, je gaat naar de "grote" school, je lief maakt het uit, en ga zo maar verder.
Laatst ben ik ontslagen, en ben vollop aan het solliciteren naar ander werk. Het idee dat ik onderrand anders mag gaan werken, maakt mij een beetje bang. Ik heb ook mijn voorlopig rijbewijs gehaald en ben toch super blij voor deze dingen die nieuw voor mij zijn. Maar op een of andere manier, vind ik het jammer dat dit weer ten einde is gelopen en heb ik zo een stress gecreëerd dat dat op mijn schouder en daarna nek is gaan beginnen werken.
Gelijk een weegschaal, is wat je precies op mijn kan gaan "plakken" zwart of wit.. ik ben altijd positief ingesteld, maar het zijn soms ook verschrikkelijke dagen voor mezelf. Ik heb zeker geen borderline, en begin zeker niet met anti-depressivia! Want dat is zeker uit den boze bij mij.
Ik vroeg me af wie hier nog zo'n last heeft van het leren loslaten, en opnieuw iets beginnen???
Liefs,
Jessebell