Hoi iedereen
Ik ben Monique, roepnaam is Moon (zoals het engelse woord voor 'maan').
Ik ben nu 19, sinds kort.
Ik ben over het algemeen veel bezig met Songwriting en zingen, beginnend professioneel zegmaar xD band begint nu optredens te geven, nog regelmatig kleine. We maken nu plannen om te beginnen met wat publiciteit via internet (nog nooit iets mee gedaan voor de band)
Ik zit hier omdat ik al een paar maanden problemen heb die ik niet met medische en biologische kennis kan verklaren. Ik zit bijna iedere dag in de bibliotheek, en lees dus heel veel, tegenwoordig vooral op dat gebied. Nooit iet gevonden, tot ik een boek over spiritualisme op mijn plekje (ja ik heb een eigen plekje, onofficieel
) zag liggen, iemand had die niet opgeruimd. ging het even globaal doorlezen en kwam pyrokinese er in tegen, dat kwam er het dichtste bij, dus vandaar dat ik hier zit
Wat ik vaak voel is alsof ik in brand sta van binnen, van buiten voel ik dat dan ook. De plek (meestal rechter arm) voelt soms alsof die gevuld is met vuur, en van buiten is die ook duidelijk warmer. Bij het stukje over pyrokinese stond er ook zoiets, over warmer worden, of in ieder geval warmer voelen. Een ander punt wat ik altijd al vreemd vond, ik lijk "energie te halen uit warmte". nu is dat minder, maar vroeger kon ik echt niets als het koud was, maar als het warm was kon je mij gewoon niet moe krijgen, terwijl veel anderen dan juist sneller moe waren.
Dat is dus eigenlijk waarom ik hier ziet, misschien vind ik hier iets
bedankt voor het lezen van mijn bericht en een fijne dag!
Moon