hoi Dionne,
Ik lees dat je voorspellende dromen hebt die uitkomen. Mag ik weten wat voor dromen? Droom je over bijvoorbeeld een autoongeluk dat ook daadwerkelijk gebeurt, of zie je mensen die naar je komen en dan kort daarop overlijden?
Ikzelf heb dit laatste, mensen (zielen) komen naar me toe soms ken ik ze niet eens, maar ze gaan dan kort erop dood.
Ik had het hier erg moeilijk mee, want een schijnbaar gezond persoon gaat ineens dood. NIet leuk, en helemaal niet leuk als iedereen verdrietig is en jij niet echt helemaal omdat je het al wist...
Ik ben ermee omgegaan door te denken van, ze laten je zien dat ze doodgaan zodat je je erop kunt "voorbereiden" en niet te erg schrikt zeg maar.
Soms krijg ik zelf ook door dat ik het moet zeggen doe ik dan ook op een voorzichtige manier welliswaar. En soms laten ze zich ook zien om te lweten dat het goed met ze gaat.
Als je zeg maa ziet van een auto ongeluk dat nog gebeuren moet.. tja, ik denk zelf dat ze dan proberen duidelijk te maken dat als het gebeurt je niet te erg moet schrikken, kijk goed in je droom hoe alles eruit ziet enzo.
Als het over jou gaat.. ik denk zelf dat je dan twee keuze hebt. Of je neemt gewoon het risico, kijk het kan ook gewoon een droom zijn natuurlijk he..hoeft niet altijd voorspellend te zijn, of je pakt gewoon bijvoorbeeld de fiets in plaats van met de auto bus of tram te gaan.
Ik vind dit laatst vooral moeilijk omdat ik dit tot nog toe niet heb meegemaakt.. maar zou graag willen weten wat voor dromen je precies hebt...
succes joh!
Liefs rogue