Nee Evelyn is niet mijn echte naam.. Helaas
Das mijn heksennaam.
Je hebt helemaal gelijk wat de foto betreft.
Ik ben lief, alleen niet assertief, daarom lopen de mensen makkelijk over me heen.
Ik kan dingen heel lang accepteren, van me af zetten.
En als iemand vervelend naar *mij* is, kan ik dat ook wel van me af zetten, oke t duurt even (een jaar of zo). Maar dan is het ook goed. Maar als iemand aan m'n man of kinderen komt... Nee dan breekt de hel los. Ik ben lief, ga voor het vuur voor wat ik heb. En van m'n kinderen blijven ze af. Ik zal echt heel heel boos moeten zijn wil ik fysiek geweld gebruiken. Ik los het liever 'rechtvaardig' op. M'n man was eerst wel van het ik ram er op los. Maar sinds z'n medicijnen is hij eigenlijk niet meer kwaad te krijgen.. Tenzij die uitgewerkt zijn.
M'n zwager hebben we al een aantal keer gezegd dat we meer contact willen enz. Maar dat het niet alleen van onze kant moet komen. Dat is elke keer goed, maar actie.. ho maar. 't ligt niet aan hem, dat weet ik. Maar das weer een ander verhaal
Ik heb ook liever diepgaande gesprekken, of reacties op m'n berichten die me echt aan het denken zetten. Dan moet ik eerst echt goed naar mezelf kijken om een conclusie te trekken.
Ik merk ook wel dat het lijkt of ik weet in een overgangsfase zit.
Kleine dingen die weer van alles oprakelen, wéér verhuizen en alle oude spulletjes die je weer in je handen krijgt. foto's, kleertjes, beeldjes, schilderijtjes.. Het maakt het niet makkelijker, maar sinds ik ben begonnen met een B.o.S / Magisch Dagboek. Is het en stuk 'minder erg'.