Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 01-01-2025, 15:26:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Dromen van Rising
BerichtGeplaatst: 02-04-2008, 18:06:08 
Kabouter
Kabouter

Droom over: demonen

:wave: mensen

ik heb nu ongeveer 3 maanden last van dezelfde droom.
voor mijn gevoel begint de droom ook iedere keer om dezelfde tijd en echt elke dag.

in deze droom zie ik dat er demonen ontsnappen en de aarde willen overnemen en mij met een groepje mensen tegenover ze staan klaar om aan te vallen.

ik weet niet wat het betekend en of het ook werkelijk een droom is of dat het een visioen of uittreding is waardat ik met een gids meega ofzo(het voelt wel als een uittreding)

graag zou ik wat geruststellintg en uitleg willen

bvd en :kiss:

:hart: u all Rising

Nietige gedachten brengen kleinzielige karakters voort.
Je wordt door kleine dingen aangetrokken
omdat je denkt dat je macht beperkt is.
Maar je macht is in werkelijkheid onbeperkt .

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 02-04-2008, 19:54:35 
Kabouter
Kabouter

Reactie op: droom over demonen

ik voel me eerst licht en dan begin ik een soort van bij in mijn hoofd te horen en dan alsof ik twee handen etc heb

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 10:33:38 
Kabouter
Kabouter

hee

elke nacht voor ik ga slapen mediteer ik en ban ik dit soort dingen uit, maar toch blijft het komen, ik sta er helemaal niet voor open, want ik sluit me elke nacht goed af en heb ook nog noioit glaasje gedraait.
ik weet het allemaal niet meer hoor :(
ik mhoor het nog wel van jullie

greetz

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 03-04-2008, 15:37:47 
Kabouter
Kabouter

Het is je onbewuste die je iets wil vertellen. Luister er naar en laat het z'n gang gaan.
Waarom zouden demonen zoiets willen doen? Het enige wat ik kan bedenken, met mijn ervaring met demonen is dat ze op deze manier iets jouw willen leren/vertellen.

Waarschijnlijk zijn de monsters die je ziet, de creatie van je eigen onbewuste om iets op te lossen.
Ik ben laatst op een brute wijze doodgemaakt door mijn eigen subconcious om mj duidelijk te maken dat het bestond. ;)

BerichtGeplaatst: 14-04-2008, 23:51:27 
Groentje
Groentje

zelfs door gesloten deuren komen dingen binnen .
het is nooit helemaal mogelijk je af tesluiten voor iets, en als het al elke dag gebeurt voor een aantal maanden dan is het belangrijk. ik ben niet adept met uit tredingen (laatst zelf 2 keer bewust gedaan )
het geen wat ik weten wil is beschrijf de demonen en als je hun naam weet , dan kan ik je helepen , demonen heben niet echt een reden om de wereld over te nemen zou de duivel (aka hun baas) niet zo leuk vinden
dus neem ik niet aan dat het een vorrspelend iets is (alhoewel mettle with some demons might proof to be some fun in this dull excistence)
maar goed, luister inderdqaad naar je onderbewuste en probeer je guardians te vraghen je te bescherem en en je spirit aqnimal ?totem kan ook helpen (even a tiny mouse can make a kingdom fall)

well evry thing thats not here is there, where is there, well i know were it isnt, it isnt here but there, and when we are there we will know we were here going to there where its now here and here is than there.(twitch the squirl)

BerichtGeplaatst: 15-04-2008, 17:56:30 
Kabouter
Kabouter

oke wat jullie zeggen kan maar het ziet er zo overtuigend uit, maar ik ga vandaag proberen iemand mee te nemen om het voor me te observeren...
de demonen zien eruit als ieder andere demoon en zo voelt hun kracht ook.
het kan zijn dat ik de komende dagen even niet reageer op de komende berichten ben allemaal een beetje depri, allemaal gezeik hiero dus...
maare bedankt dat jullie me willen helpen
Jeroen

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 16-04-2008, 18:33:30 
Kabouter
Kabouter

lurking sock puppet schreef:
zelfs door gesloten deuren komen dingen binnen .
het is nooit helemaal mogelijk je af tesluiten voor iets, en als het al elke dag gebeurt voor een aantal maanden dan is het belangrijk. ik ben niet adept met uit tredingen (laatst zelf 2 keer bewust gedaan )
het geen wat ik weten wil is beschrijf de demonen en als je hun naam weet , dan kan ik je helepen , demonen heben niet echt een reden om de wereld over te nemen zou de duivel (aka hun baas) niet zo leuk vinden
dus neem ik niet aan dat het een vorrspelend iets is (alhoewel mettle with some demons might proof to be some fun in this dull excistence)
maar goed, luister inderdqaad naar je onderbewuste en probeer je guardians te vraghen je te bescherem en en je spirit aqnimal ?totem kan ook helpen (even a tiny mouse can make a kingdom fall)

1 Demonen zijn niet kwaadaardig of goedaardig. Goed en kwaadaardig bestaat niet in hun/mijn wereld.
2 Ze zien geen nut in het vernietigen van een menselijke bestaan.
3 Demonen zijn niet zoals de christelijke boeken ze uitbeelden.
4 Demonen zijn wat jij er van maakt. Zie jij ze als kwaadaardige entiteiten en probeer je hen de baas te worden
door ze te dwingen, dan wens ik je geluk. Het gaat je niet lukken. Wat je weghaalt is misschien een negatieve
entiteit. Demonen zijn de levende energiestroom rondom ons.
5 Demonen zien er uit als engelen, het zijn engelen zowel engelen zijn demonen.

Het is naar mijn mening je onderbewuste /schaduwkant wat je iets duidelijk wil maken. Vraag je de volgende vraag af. Leef jij zoals jij wil leven? en dan moet je hem niet beantwoorden met je hoofd, maar met je onderbuik/gevoel.
Jij zelf bent alles waar je bang voor bent, en wat je lief hebt.

BerichtGeplaatst: 16-04-2008, 19:52:47 
Groentje
Groentje

Rising schreef:
:wave: mensen

ik heb nu ongeveer 3 maanden last van dezelfde droom.
voor mijn gevoel begint de droom ook iedere keer om dezelfde tijd en echt elke dag.

in deze droom zie ik dat er demonen ontsnappen en de aarde willen overnemen en mij met een groepje mensen tegenover ze staan klaar om aan te vallen.

ik weet niet wat het betekend en of het ook werkelijk een droom is of dat het een visioen of uittreding is waardat ik met een gids meega ofzo(het voelt wel als een uittreding)

graag zou ik wat geruststellintg en uitleg willen

bvd en :kiss:

:hart: u all Rising

Een droom die zich herhaalt en een angstige factor heeft is vaak een opstap tot lucide dromen. Je weet in je droom dat je droomt en de situatie is onaangenaam.
Je wilt er iets aan doen. En dat kan.
Probeer je de volgende keer te realiseren dat je droomt en de regisseur bent van je eigen droom. Verander wat je anders wilt zien. Maak er een prachtig avontuur van. Er is geen reden om angstig te zijn.

Het feit dat je mediteert houd in dat je bezig bent met je spirituele ontwikkeling. Doe wat onderzoek naar lucide dromen. In dit forum wordt er ook regelmatig over gesproken. Een lucide droom is tevens een opstapmogelijkheid naar astrale projectie. Misschien iets dat je ook zou kunnen interesseren. Veel succes.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00