Hallo allemaal,
Ik wist eerst ook niet het verschil tussen een nabeeld en een aura. Bij mij hebben de nabeelden geen mooie duidelijke kleuren die ik bij een aura WEL zie. En een aura zie je op het ZELFDE moment als dat je de persoon of je eigen hand ziet. Een NAbeeld zie je vaak inderdaad als je te lang naar iets gestaard hebt en je kijkt van het object weg naar een blinde muur, dan zie je vaak een nabeeld van hetgeen je naar gekeken hebt. Dat zie je dus vaak erNA en dat is dus geen aura.
Vaak zien beginnende aurazieners eerst de laag die het dichtst bij het lichaam zit en dat zien mensen vaak als een wit licht. Dat zag ik ook als eerste. Hierna had ik ook de oefening met mijn hand gedaan en zag ik ook een prachtige blauwe kleur naast het witte licht, net als Jordy(karjava). Hierna ben ik bij anderen ook kleuren in de aura's gaan zien van rood, oranje, geel, groen en blauw tot indigo. Gisteren zag ik bij een maat van mij een gele aura. Heel bizonder.
Luister inderdaad goed naar je gevoel en intuitie bij wat je ziet/hoort/waarneemt.
En trouwens dat over de BDE dat is niet waar. Ik zie al enige tijd aura's en voor zover ik weet heb ik de afgelopen tijd geen BDE-ervaring gehad.
hartchakrale groeten Nico