Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 05:23:17

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 06-07-2007, 16:58:39 
Groentje
Groentje

hoi hoi!

ik heb een tijdje terug iets raars gezien, niet op het moment zelf toen was ik me er niet van bewust... nu is het zo mijn vader is ongeveer anderhalf jaar geleden overleden... ik was in een kroeg met een groep vrienden van me, want mijn vriend moest dj-en daarzo... mijn ma was er ook en ze zei "ik denk dat je vader dit ook leuk had gevonden", een vriendin van me had de hele avond leuke foto's geknipt... nu zit er 1 foto tussen die eruit springt... je ziet een soort van figuur voor de 2 jongens op de foto staan... heel vreemd, plus het licht.. ook zoiets raars.. of verbeeld ik het me gewoon:).. laat het me aub weten hier is de foto:

http://vonnie.ath.cx/hoogeveen3feb/dscf0355.jpg

ps als jullie niet zien wat ik bedoel zal ik de foto nog een keer plaatsen maar dan de lijnen met wat ik bedoel kuss[/url]

when we kiss, cry and dream..

BerichtGeplaatst: 06-07-2007, 17:51:49 
Feniks
Feniks

Je zat in de kroeg zei je?

Dan denk ik dat dat gewoon sigarettenrook is. Die kun je erg goed op foto's zien. Als je me niet geloofd wil ik hier ook wel een foto posten waar je dat wel goed kan zien. En dan het uiterste, haha (Ziet de foto weer voor zich)

Groetjes, Karen.

BerichtGeplaatst: 06-07-2007, 18:40:00 
Groentje
Groentje

haha oke.. ja nouja misschien ben ik wel iets te veel bezig met mijn vader ofzo... :D dat ik denk dat ik hem zie.. maaar iig tnx voor je reactie[/url]

are unseen..

That's why we close our eyes

BerichtGeplaatst: 06-07-2007, 19:30:00 
Power Moderator
Power Moderator

dreamerkaren schreef:
Als je me niet geloofd wil ik hier ook wel een foto posten waar je dat wel goed kan zien. En dan het uiterste, haha (Ziet de foto weer voor zich)

Nu wil ik die foto wel ns zien :P

Ik denk ook dat het rook was, idd. Ik begrijp dat je het dacht van je vader, hoor :) Maar als het ook nog ns in de kroeg was, tja, dan is het vrij onwaarschijnlijk..

Nog gecondoleerd met je vader.. :kiss:

BerichtGeplaatst: 07-07-2007, 09:21:53 
Feniks
Feniks

Inderdaad, gecondoleerd met je vader. Sorry dat ik daar niet wat eerder mee aan kwam. Is het plotseling gebeurd? Ik kan heel goed begrijpen dat je je er veel mee bezighoud, en dat is ook helemaal niet erg.

Ik zal die foto ffe posten: (Kun je figuurtjes kijken, Julia :P )
Even voor de zekerheid: Ik mag die gast niet, maar hij was toevallig op een feestje waar ik ook was. En daar werd veel (VEEL!) gerookt.

Afbeelding

BerichtGeplaatst: 07-07-2007, 14:18:03 
Groentje
Groentje

tnx voor het condoleren :)
tis zeer plotseling gebeurd, ik kreeg smiddags een telefoontje ( woonde op dat moment al op mezelf) dat me pap "waarschijnlijk"longkanker had,toen heb ik hem ook nog gesproken en deed hij ook ene beetje vreemd zei die: jah je bent en blijft men kleine meid en als ik je morgen niet zie dan een andere plaats en een ander tijdstip, ( ik zou de volgende dag daarheen komen men moeder moest voor haar eigen controle ff naar het ziekenhuis en zouw ik met dr mee gaan) .. toen savonds rond half 10 werd ik weer gebeld dat me pa opgenomen was in het ziekenhuis, dat hij dus WEl kanker had... dat hij een hersentumor had en dat die zich al door zen hele lichaam had verspreid, en dat ze niet wisten hoe lang zijn hart het nog volhield, nog geen 3 uur later werd ik gebeld door me mam dat hij was overleden... vrij plotseling dus :) kheb op 1 dag 3 klappen te verwerken gehad... en het lullige is mijn familie heeft het steeds maar over mijn broer dat die het er nog zo moeilijk mee heeft dan denk ik tsja .. hijs nie de enige hoor! :S..

mjah.. eigenlijk lucht het best ff op het van me af te typen maarja, nadat hij is overleden heb ik ook heel veel dromen gehad over hem vreemde dromen...

groetjes marlies

are unseen..

That's why we close our eyes

BerichtGeplaatst: 07-07-2007, 18:19:52 
Power Moderator
Power Moderator

Pff jezus, wat een verhaal marlies :|
Ik hoop dat je je er een beetje overheen hebt kunnen zetten.. Remember the good times :wink: als je een keer wilt praten ofzo, kun je me een pb'tje sturen!
liefs :kiss:
julia

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00