Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 29-11-2024, 04:43:14

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wat moet ik hier mee?
BerichtGeplaatst: 05-02-2007, 17:36:47 
Groentje
Groentje

Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje. Ik weet op dit moment namelijk niet zo goed wat ik er mee moet. Misschien hebben jullie het ook wel eens meegmaakt en kunnen jullie het verklaren en/of tips geven.

Op dit moment spookt er namelijk iets door mijn hoofd heen. Dit kwam gisteren plots naar boven. Ik werd mij plots bewust van een dag ( precieze datum niet bekend, alleen of het een ma of di is etc.) met daarbij nog een woord wat bestaat uit wat er op die dag gebeurd. Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet. Ik weet niet waar het vandaan komt. Ik heb het idee dat ik er eerder al over heb nagedacht maar weet niet wanneer o.i.d. Eigenlijk weet ik verder gewoon niks. Zo weet ik ook niet over wie het dan eigenlijk gaat. Weten jullie wat ik hier mee moet? Moet ik dit serieus nemen of?

Daarnaast heb ik een vreemde vorm van rust over me heen. Iets wat er gewoon is, ondanks de drukte die ik voel. Eigenlijk is het dus een gevoel wat ik niet kan verklaren noch kan localiseren. Het is er gewoon. Ik vind het moeilijk om dit te beschrijven.

Hebben jullie bovenstaande ook wel eens meegemaakt? Hoe gingen jullie er mee om?

Alvast bedankt!!!

Berichtenonderwerp: Re: Wat moet ik hier mee?
BerichtGeplaatst: 05-02-2007, 18:28:32 
Kabouter
Kabouter

hallo!
je bericht is niet echt heel duidelijk.. ik weet niet echt precies wat je bedoelt.. is er misschien laatst iemand om wie je heel veel geeft overleden.. dan kan het zijn dat die nu bij je is ofzo.. en misschien heb je een dejavu gehad.. maar ik begreep je niet helemaal..
maar sterkte in elk geval;)..
groetjes irma

BerichtGeplaatst: 28-02-2007, 23:05:02 
Groentje
Groentje

Ik denk dat it iets persoonlijks is wat best heftig is en wat je door de emoties weg gestopt hebt

die zegt waar je heen moet gaan !!!

BerichtGeplaatst: 03-03-2007, 13:34:31 
Nimf
Nimf

Hey,

Je hoeft niet teveel na te denken over wat dat zou kunnen zijn. De antwoorden komen vanzelf wel. Houdt desnoods een boekje bij waarin je dit soort dingen bij houdt, daardoor kun je het loslaten. Later kun je altijd nog eens terug lezen wat je geschreven hebt. Je hoeft niet bang te zijn informatie kwijt te raken. Het is niet belangrijk om alles meteen te weten. Let op de synchronisiteit en leef je leven. Antwoorden krijg je vanzelf uit jezelf.

Kus brenda

BerichtGeplaatst: 03-03-2007, 16:33:22 
Kabouter
Kabouter

Hee..
ik denk dat dat van een boekje of schriftje wel helpt..
ik heb ook een schriftje.. en het helpt dan pas echt als je echt alles opschrijft.. want als je dingen vergeet dan klopt het uiteindelijk niet meer.. je moet het ook echt meteen opschrijven. anders vergeet je dingen of verzin je er onbewust dingen bij..
groetjes irma;)

BerichtGeplaatst: 04-03-2007, 01:31:27 
Elf
Elf

Voor dat rust gevoel kan ik wel een verklaring geven. Als er een hogere energievorm in mijn beurt is krijg ik daar ook zo'n gevoel van. Een tintelend rust gevoel.

Wat het andere betreft. Het kan zijn dat je gidsen proberen je iets te vertellen. Wat je er mee moet is aan jou.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00