Ik was afgelopen zaterdag uit met een stel vrienden naar een discotheek.(natuurlijk dronken we een borreltje) maar wat ik zaterdag had, heb ik nog nooit eerder gehad.
Me gevoel zei dat het niks was. maar ik kreeg het in een keer heel erg benauwd en warm... Er was een vriend die naar me toe kwam en me vroeg wat er was.. Het duurde maar even en ik werd door hem mee getrokken. Dit wist ik dus niet. Ik zag niks het was helemaal zwart voor me ogen ik werd meegetrokken door wie wist ik niet. Ik was helemaal verslapt en kon amper lopen. Er werd tegen mij gepraat. Ik hoorde het wel maar ik hoorde niet wat hij allemaal vertelde.
Toen ik weer wat zag stond ik buiten. Ik schrok daarvan en ik zag een heel bezorgt gezicht voor me Het was een vriend van mij.
Ik wist niet wat er precies was gebeurd, er kwamen 2 bewakers aan die daar in de discotheek alles in de gaten houden. 1 van hun nam mij mee en ik moest erges gaan zitten. Toen ik daar zat begon ik te trillen.....
Waar dit mee te maken heeft weet ik niet. Zoals ik al zei ik heb het nog nooit eerder gehad. Ik deed wat ik anders ook deed als ik uitging.
Nu nog ben ik niet helemaal fit. Ik heb het koud,nog wat benauwd enzo. Het is heel vaag.
Heeft iemand een idee wat dit allemaal kan inhouden?
kleurtje