Ik wil even wat kwijt en weet niet precies wat het is.
Gisteren was ik naar mijn moeder gegaan die op hartbewaking lach. Het gaat weer heel goed met haar en we hadden best gein zitten maken samen met 5 andere kamergenoten die daar liggen. Toen mijn vader kwam ben ik even met hem naar beneden gegaan, ijsje gegeten want mijn moeder kreeg zelf ook te eten, niks mis , en ik was nog altijd vrolijk. Toen stelde mijn moeder voor om even op de gang te gaan lopen, dat deden we en we liepen toen ook langs de IC. Tja, en toen leek er iets mis te gaan met mij. Kreeg even een lichte duizeling en werd toen zo somber.. verdrietig.. kweenie net een depressie ofzo
Ook toen we weggingen had ik het nog. Toen we weggingen en al een paar uur thuis waren toen is het uiteindelijk wat over gegaan.
Vraag me alleen af, zou ik iets van die stemming overgenomen hebben die een patient of bezoeker had?? Klinkt vaag, maar zo voelde het ook.. het ene moment was ik vrolijk en toen opeens nietmeer terwijl er niks was gebeurt wat mijn stemming had kunnen veranderen... Zo stom
Misschien dat iemand een oplossing weet?
liefs rogue