Hoi SJ'ers,
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben 26 en sinds kort (terug) verhuisd naar deze omgeving. Ik zoek iemand die het leuk vind om mij af en toe op sleeptouw te nemen. Ik ben er aan toe om mij over een hoop angsten heen te zetten en ik wil mij graag met andere liefdevolle mensen verbinden. Ik zou graag deel willen nemen aan workshops of evenementen op het gebied van persoonlijke groei, yoga, spiritualiteit etc. Ik heb alleen een klein probleempje: ik durf eigenlijk niet alleen...
Ik vind het ontzettend spannend om nieuwe mensen te ontmoeten en mij in nieuwe groepen te begeven. Dit komt voor een deel door mijn hypergevoeligheid, moeite met afsluiten voor energieën. Daarnaast ben ik ook nog zoekende naar mijn eigen grenzen. Ik heb jarenlang met chronische vermoeidheid gekampt (nog steeds, maar het wordt al veel beter). Ik heb soms in meerdere of mindere mate last van sociale en gegeneraliseerde angst.... Vooral als ik onder stress sta word het erger. En als ik de rust vind word het wat minder
. Maar ik heb eigenlijk erg behoefte aan verbinding, vriendschap en liefde ^^
Ik wil mij graag ontwikkelen en langzaam maar zeker de dappere stappen nemen die nodig zijn om mijn angsten te overwinnen. Lijkt mij tof als iemand zich aangesproken voelt om mij daarbij te willen helpen, met vriendschap als bonus
. Ik ben zelf een dame en daarom heb ik lichte voorkeur voor ook dames, omdat het mij dus puur om gezelschap/vriendschap gaat.
Over mij en mijn interesses | rustig | sensitief | schilderen | tekenen | muziek | psychologie | filosoferen | spiritualiteit | energiewerk | holistische therapieën | yoga | meditatie | intuitieve ontwikkeling | dierenvriend | natuur | buiten zijn | wandelen | positiviteit | lachen |
Trouwens mensen die een wandelmaatje zoeken of aan hiking doen en gezelschap zoeken, daar hoor ik ook graag van
Wie weet tot spreeks,
Twinkel