Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 09:07:48

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 01-09-2011, 11:16:25 
Groentje
Groentje

ik was aan het lopen en ineens komen er allemaal vogels op mij af. en niet veel later begon het keihard te regenen. en toen werd ik geraakt door een bliksem ik dacht bij me zelf ben ik nu dood? maar ik werd wakker trillend alsof ik echt geraakt was

BerichtGeplaatst: 02-09-2011, 07:17:41 
Dwerg
Dwerg

Hoi irrepes

De vogel is als wezen van de lucht het symbool van onze psyche. Het symboliseert de gedachten die ons bezig houden maar het kan ook de ziel symboliseren.

De regen heeft iets vernietigend maar ook iets vruchtbaars, zonder regen zouden planten niet kunnen groeien. Regen wijst dus op een geestelijke bevruchting. Dat wil zeggen dat onder andere onze ideeën en wensen in vervulling zullen gaan.

De bliksem staat symbool voor oncontroleerbare krachten die ons zielenleven beïnvloeden. Bliksemstralen wijzen ons in de droom de weg, zeker als ze inslaan. Probeer te onthouden waar ze inslaan. De bliksemstralen hadden volgens Freud een seksuele betekenis, het inslaan van de bliksem stond volgens hem gelijk aan vurige geslachtsgemeenschap. De bliksem die in de droom vlak bij ons inslaat brengt veranderingen van woonomgeving met zich mee. Zijn we verliefd en slaat in de droom de bliksem vlak naast ons in, of worden we zelf door de bliksem getroffen, dan kan dit als zeer positief worden gezien. De liefde is ingeslagen als een bom.

Dat zijn de betekenissen van je droom symbolen denk ik.

Kijk maar of je er wat mee kan.

Groeten H@ns.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00