Hoi iedereen
eindelijk is een jongeren forum via mij moeder gekregen meestal heb ik op de oudere forum rond gehangen maar goed leerzaam was het wel maar tog veel gevordert voor mij het paranormaal begaafd zit in mij familie mij oma had het mij moeder en ik en me tante en me zus
nou ik ben AngelBoy deze naam heeft me moeder voor mij gekozen omdat ik een engel ben die haar berschermd in alle tijden maar goed 20jaartjes jong moet er wel even bij vertellen heb dislectie dus probeer met zo min mogelijk foutjes tetypen
en ik ben paranormaal begaafd Ik ben zeker in leerpofase en wil zeker meer leren op deze gebied ik heb een beetje van de gaves dat ik mensen kan zien in de andere wereld ik kan ook met ze praten ene keer versta ik ze harstike goed en de andere keer lijkt het of ik ze niet mag verstaan zeer onduidelijk maar spreek ook zeer veel mij broertje als die langs komt en ik kan dingen aanvoelen dat er iets gaat gebeuren meestal iets ergs maar ook wel eens gezellige dingen nou dit waren zo beetje de gave's die ik heb heb je meer vragen stel ze gerust aan mij hoor
Groetjes AngelBoy
_________________ De jongeneren hebben steeds meer aanleg voor Paranormaal BegaaftHeid dat is alleen maar mooier
|