beste jelle de mens heeft zover men weet: 7 aura lagen waar van er 3 meestal tezien zijn.
maar pas met 20 jaar ervaring maar daar boven waarchijnlijk het dubbellen jaren in ervaring voor nodig om het te kunnen zien:) .
je ogen moeten zich zelf leren passen aan de waarnemings frequentie van hogere frequenties en dat duurt lang of kort ligt aan je leer vermogen en gaves die je zijn aangeboren
iedere laag heeft zijn eige freqentie oftewel trillingen per nanno seconden.
de eerste 3 lagen zijn het makkelijkste te zien omdat de frequentie lager licht dan
dan dat van 4, 5, 6, 7e aura laag
.
en daarom kan het lang duren voor dat je uberhaupt iets kun zien laat staan 7e aura velt die schijnt paars of zelfs wite goud te zijn.
maar goed wat ik wil zeggen is dit: het oog neemt frequentie van energy waar.
en een ongetraint oog ziet geen hoge frequenties waar en dus zien de meeste mensen alleen samen geperste energy ok wel beter bekend alls het materieele energy die heeft een hele lage frequentie.
.
meestal lopen de aura kleuren door elkaar heen is me wel es verteld door een aura graffeur.
dit zijn de kleur op volgorde die zou kunnen zien met wat training:
grijs ,grasgroen, blauw, rood, oranje, geel, lichtgroen ,cobalt blauw, indigo, paars, wit, goud.
het kan voorkomen dat de volgorde voor jou anders is dan voor mij bv^^.
mijn advies is veel oefenen maar wel mee op passen want het kan negetieve wezens aantrekken dus goed geaard blijven zou ik zeggen^^.
ik hoop dat dit type werk begrijpbaar en een beetje orderlijk voor je is want typen is niet mijn sterkste kant ^^.
mocht je verder vragen hebben stuur me een berichtje dan tracht ik nog verfijnder info voor je te zoeken ^^.
-groeten van witte wolf.-