Daar ben ik het niet mee eens.
Ik denk dat niet dat iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn/worden.[/quote]
Hier ben ik het dan niet eens. Iedereen kan zich verbinden met zijn ziel. Want uiteindelijk heeft iedereen kwaliteiten of gaven zoals jullie ze noemen. Kwaliteiten komen als je er klaar voor bent, of als je ze nodig hebt. Is te zien hoe ruim je jou wereld wilt inschatten en kunt waarnemen. Iedereen kan praten met zijn gids, engel of whatever je het noemen wilt. De wereld omvat zoveel moois is te zien hoe je alles bekijkt interpreteert of ervaart. De vraag is wat houd je tegen om een tikkel anders te zijn dan anderen om je heen
[/quote]
Mooi verwoord!
Ik denk zelf nog steeds dat niet iedereen met het spirituele verbonden is en kan zijn of worden. Dit denk ik omdat het denk ik niet voor iedereen bestemd is (bijvoorbeeld door verkeerde doeleinden, of mensen die het mentaal niet aankunnen door bijvoorbeeld angst). Ik denk dat 'iets' je er als het ware voor kan afsluiten. Ik weet niet wat, maar ik denk dat het zo is.
Dit is hoe ik het zie. In jouw kant van het verhaal kan ik me ook wel verplaatsen!
Liefs, Atha[/quote]
Hey Atha,
Al eens stil gestaan bij het feit dat mensen die verkeerde doeleinden of mensen die het mentaal niet aan kunnen dan ook andere lessen te leren hebben hier dan kwaliteiten te ontwikkelen? Iedereen loopt hier met een doel of om nuttig te zijn. We hebben vrije wil gekregen omdat we zelf onze keuzes mogen kunnen maken. Als je je niet verbind met je ziel dan loopt het meestal fout waar het fout kan lopen want dan maak je keuzes die eigenlijk niet echt de juiste keuzes zijn maar op zich is dat dan ook weer iets wat een mens leren kan. Dicht bij je gevoel blijven en je gevoel volgen is echt voor mij persoonlijk dan de grootste gave kunst of kwalititeit dat een mens kan bezitten. Want met zoveel invloeden van buitenaf vrienden internet sociale media etc... hebben we een ton aan info die op ons af komt waardoor we soms de weg verliezen en het doel uit het oog verliezen....
En bedankt voor het compliment jou uitleg is ook best oke en ik kan me er wel in verplaatsen in jou denkwijze maar ze sluit niet aan op de mijne wat best leuk is want zo ontstaat er interactie en met interactie kom je tot andere inzichten
groetjes