Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 20:37:37

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: pyrokinese
BerichtGeplaatst: 16-05-2011, 15:26:21 
Groentje
Groentje

Hey hey,

ik heb ook nog een vraag met daarom misschien wat aanvullende informatie m.b.t het vuursturen.
Zelf ben ik de laatste tijd behoorlijk bezig met de elementen, niet perse om ze te besturen( dit wil ik natuurlijk wel heel graag) maar meer om een besef te krijgen van de werkelijkheid, en de vastheid die je hiermee voor jezelf kunt creeeren. Nu dit besef er behoorlijk goed in zit, begin bepaalde delen van mijn de laatste tijd spontaan warm te worden, heel snel, en dit gevoel trek meestal ook meteen weg zodra je het opmerkt. zo gaat dat met die dingentjes:p Alleen laatst, had ik dus een behoorlijke grote flits/ aurauitbarsting of je het ook noemen wil , waarbij men enkels en polsen echt begonnen te gloeien. Ik voelde overal veel hitte in mijn lichaam, mijn bloedstroom was 100% voelbaar tot in mijn hoofd toe, maar merkte dat hij echt vooral door deze punten het hardst stroomde, als een soort van wervelwind. Kan iemand mij hier meer over vertellen? Misschien in de trant van dat hier bepaalde energetische punten zitten, of dat daar het kanaal kleiner is waardoor er meer energie doorheen gaat en dat het dus heftiger aanvoelt? Het gevoel van de stroom was te vergelijken met die van een dubbele helix(dna-structuur dus). Ik heb hier niet zolang van kunnen genieten aangezien mijn klasgenoten er nogal heftig op reageerden waardoor ik het dus uit heb moeten zetten omdat ik er zo niet echt mee overweg kon. Was het thuisgebeurd dan zou ik er langer vertrouwd mee hebben kunnen raken en had ik jullie er ook meer over kunnen vertellen.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt, vond het fijn om het even te kunnen delen in ieder geval!

BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 16:24:28 
Gids
Gids

Dat klinkt erg bijzonder :).

BerichtGeplaatst: 17-05-2011, 17:01:17 
Kabouter
Kabouter

Even off topic.

ik en mrpyro willen een informatieve website maken over de kineses.

leuk zou zijn als daar allemaal leden van sj aan mee werken.

heb je interesse stuur maar een pb. over het echte ontwikkelen hoef je je geen zorgen te maken, ik kan de techniek en de vormgeving (design) verzorgen.

Als je je afvraagt wat je dan kunt doen:
er moeten natuurlijk nog een hoop beslissingen gemaakt worden over wat we er precies in gaan zetten en hoe, en je kunt helpen in het maken van teksten.
daarnaast krijg je een stem in het ontwerp van de website.

Nietige gedachten brengen kleinzielige karakters voort.
Je wordt door kleine dingen aangetrokken
omdat je denkt dat je macht beperkt is.
Maar je macht is in werkelijkheid onbeperkt .

greetz Lord of Darkness

BerichtGeplaatst: 20-05-2011, 18:08:16 
Groentje
Groentje

hallo iederen,

ik ben zelf een tijdje bezig geweest met pyrokinese, toen kon ik de vlam beheersen en sturen, uit me handen laten verscheinen was onmogelijk en geloofde ik niet in.
nu moest ik vandaag wachten en dacht weet je wat laat ik het eens proberen zou wel vet zijn als het lukt.
mijn handen werden ontiegelijk warm maar een vlam verscheen niet, nou probeerde ik het vandaag om een vlam te sturen maar dit mislukte op een klein beetje na.

weet iemand die toevallig wat extra oefeningen weet om het pyrokinese te "wekken"?

BerichtGeplaatst: 31-07-2011, 09:19:47 
Nimf
Nimf

Berichtje, vooral aan LoD en MrPyro ....

Als je toch een site gaat maken over psychokinese, begin dan met dit stuk, dat ik al in 2007 plaatste, te lezen ( http://www.spirituelejongeren.nl/forum/ ... f=5&t=7450 ) en het (bij voorkeur) integraal op je site te plaatsen. Je hebt hierbij mijn toestemming het letterlijk te kopieren.
Scheelt je een heleboel werk en zorgt ervoor dat je site lekker compact blijft: slechts 1 pagina.

Voor al die anderen die zich zo graag bezig houden met allerlei prachtige vormen van "psychokinese": lees dit stuk eens ( http://www.spirituelejongeren.nl/forum/ ... f=5&t=7450 ) en realiseer je dat IN je hoofd alles mogelijk is maar in de reeele wereld zijn we begrensd door natuurwetten.

Groetjes, DT/Nico

Het leven is maar kort,
eeuwigheid duurt eeuwig
en toch moet je in DIT leven
leren voor de eeuwigheid.

Mijn homepage: http://www.CCG-NicoSmits.nl

BerichtGeplaatst: 01-08-2011, 15:29:13 
Reus
Reus

Het enige wat mij lukt is zo nu en dan de vlam te bewegen.. maar verder niet.. :P
Zeg maar als ik concentreer en stop zeg, dan stopt ie met bewegen.. als ik concentratie verslap/ergens anders naar kijkt wiebelt ie weer :P
Straks het stuk van Nico even lezen :)

Just for today, be grateful for you blessings.
Just for today,be kind to all living things :)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 21 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00