Ik snap dat deze onbekende dingen je angstig maken. Vooral als deze je blijven volgen. Het is denk ik goed als je eens wat dingen leest over entiteiten en geesten als je dat tot dusver nog niet hebt gedaan. In alle gevallen in het leven; als je je bewustzijn verhoogt blijven angsten en gedachtes in je lagere bewustzijn. Wat dit betekend; wanneer jij je iets realiseert kun je een verandering aanbrengen.
In dit geval kun je je realiseren dat deze negatieve energie van de entiteit 'geniet' van angst. Omdat de negatieve energiën zo te lezen elke keer met je mee komen - waar je ook naar toe verhuist kun je jezelf hiervoor beschermen. Het enkele dat hier voor nodig is is dat je je goed kunt realiseren dat je de baas bent over jezelf. Je hebt zelf in de hand om ze toe te laten binnen jouw energie veld. Ik snap dat dit op het begin lastig is, ook omdat je hier hoog gevoelig voor bent. Ik had het zelf ook - gelukkig tot in lagere mate. Het is belangrijk dat je je eigen vibratie (trilling / het level waarop je energie trilt) positief en sterk te houden. Zo laat je zien dat je niet bang bent. Positieve energie hebben lage - negatieve entiteiten niks aan. Je zou het kunnen overwegen om kristallen te dragen of je kamer ermee te zuiveren. Je zou dit kunnen lezen voor meer informatie als je dat zou willen.
http://www.amitola.nl/kristallen-edelstenen.htmlSucces!
Laat me weten hoe het gaat of als je vragen hebt of meer tips zou willen.