Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 28-12-2024, 16:13:31

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Rosemary Althea
BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 12:53:52 
Reus
Reus

Heeft o.a. Stemmen van de overzijde en wegen van de ziel geschreven. Het zijn goede leesbare boeken waarin op een verhalende wijze wordt verteld over haar ervaringen als medium.

Ik vond het twee hele mooie boeken die in een zucht uitgaan.

Liefs Carina ;)

Berichtenonderwerp: Re: Rosemary Althea
BerichtGeplaatst: 16-11-2004, 13:03:40 
Reus
Reus

Staan in de boekenkast om nog gelezen te worden. Goed te zien dat jij ze mooi vond! Dan schuiven ze weer een plaatsje naar voren op mijn 'z.s.m. lekker lezen' plank.

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 21-11-2004, 22:56:38 
Groentje
Groentje

Die boeken van Rosemary Althea zijn een van de weinige boeken die ik op dit gebied gelezen heb. Ze zijn voor mij een steun geweest toen ik steeds meer geconfronteerd werd met het paranormale, ik was toen erg bang voor, toen voor mij nog, het onbekende. Die boeken hebben mij erg op weg geholpen omdat ik mezelf er ook in herkende.

Dit wilde ik ff kwijt ;)

Liefs Bianca.

BerichtGeplaatst: 22-12-2004, 11:21:44 
Kabouter
Kabouter

Stemmen van de overzijde heb ik ook net besteld bij de ECI, ben werderom benieuwd...

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 08:00:39 
Ik heb stemmen van de overzijde ook gelezen en vooral haar manier van schrijven spreekt me heel erg aan. Het leest makkelijk weg, en toch geeft het veel dingen om over na te denken.

BerichtGeplaatst: 10-01-2005, 09:34:06 
Reus
Reus

Inmiddels heb ik het ook gelezen! Met heel veel plezier. Wel ook hier mijn eigen waarheid er weer tussenuit gehaald. Ik herinner me dat ze zegt dat begeleiders vaak van indianen afstammen en daar kon ik me bijv. niet in vinden, maar dat bedoel ik met krenten uit de pap vissen. Verder is het inderdaad een aanrader voor beginners in de spiritualiteit. Het haalt eventuele angsten voor de dingen die er zijn en die je ziet zeker weg!

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 15-01-2005, 11:00:37 
Groentje
Groentje

Ik heb stemmen van de overzijde en wegen van de ziel gelezen,en ben pas begonnen met haar boek Huizen van de ziel.
Jammer dat sommige boeken nog niet naar het nederlands zijn vertaald.

BerichtGeplaatst: 20-02-2005, 14:19:57 
Dwerg
Dwerg

Ik heb haar boek ook gelezen, maar ik vond het een beetje romanchtig geschreven, ik had daarom ook in het begin moeite om haar verhaal grotendeels te geloven. Zo van een tikkeltje overdreven kwam het op me over.

voor de rest een schitterend boek met heel mooie en ontroerende verhalen erin.
Wat ik het meest mooie en bijzondere verhaal vond was dat Rosmary met een zojuist overleden mevrouw mee ging op haar reis terug naar gene zijde. Zij kwamen toen via een glijbaan aan in gene zijde en iedereen daar was blij om die overleden mevrouw weer te mogen zien aan gene zijde en Rosemary keek naar dat tafereel.
Dit vond ik het mooiste dat een levend iemand aan deze zijde dit mag zien en meemaken.

Ik wil aan anderen ook een reactie vragen, vonden jullie sommige beschrijvingen niet een tikkeltje overdreven overkomen of verbeeld ik me dat?

Groetjes!!!

Asya.

BerichtGeplaatst: 21-02-2005, 12:14:39 
Reus
Reus

Natuurlijk vertelt ze dingen waar ik niet helemaal achtersta. Zo zegt ze dt gidsen vaak wijze indianen zijn. Nou ja als zij dat wil denken.. Maar dat filter ik altijd voor mezelf. Ik weet iet of overdreven het juiste woord is. Zij heeft het waarschijnlijk zo beleefd en ervaren. Als jij en ik hetzelfde precies zo zouden doormaken zouden we het wellicht anders beschrijven maar de belevenis blijft gelijk. Dat is het lastige van het vertalen van gevoelens en emoties naar woorden. Probeer die maar eens onder woorden te brengen en er dan een boek over te publiceren. Dat is en blijft lastig en daarom wil je het dan met zoveel mogelijk woorden beschrijven om de plank maar niet mis te slaan. En mensen als jij die dat dan lezen zullen het misschien overdreven vinden en voor anderen is het alleen duidelijk als er zoveel woorden en beschrijvingen voor gebruikt worden. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik had het ook een beetje :D

-Dr. Seuss-

BerichtGeplaatst: 21-02-2005, 20:15:19 
Dwerg
Dwerg

Ja, jouw uitleg kan ik me helemaal in vinden! Ik ben eigenlijk ook wel iemand die met veel woorden dingen neerzet en dat kan inderdaad op anderen wel overdreven overkomen.

JA, inderdaad, ze vertelde dat gidsen meestal wijze indianen zijn en had het ook over sjamanisme, dat dat het was hier op aarde... zoiets meen ik me te herinneren.

Maarja, al met al een mooi boek!

Maar het belangrijkste is,

Wees zelf geen geheim........

Asya.

BerichtGeplaatst: 08-10-2005, 16:43:39 
Groentje
Groentje

Ik heb wel een hoge pet van haar op. Lees graag haar boeken. Inderdaad lekker makkelijk en leesbaar geschreven. En zeker voor diegene die nog niet zoveel over het spirituele weten een schat aan informatie.
Ik vind ze zeker een aanrader! (y)

Ik weet niet of alles waar is wat ze schrijft, maar het is zeker haar waarheid. Iedere schrijver, schrijft weer over andere dingen. In ieder boek zit veel informatie, je pikt vanzelf wel op wat belangrijk voor je is. De één heeft het over engelen, de ander over gidsen enz. De één ziet elfjes en kabouters, weer een ander buitenaardse wezens. Ik kom er vast wel ooit achter wat er nu wel of niet bestaat.....

BerichtGeplaatst: 28-10-2005, 14:47:58 
Elf
Elf

ik heb geen tijd om alles door te gaan nemen maar wisten jullie dat er een nieuw boek uit is? tjah ik werk bij de eci dan weet je dat he :P
het heet "contact maken met de overzijde", ook een verschrikkelijk mooi boek en ze schrijft op zoon manier dat je het gevoel heb dat als je het boek leest dat je bij haar bent en alles meemaakt wat zij meemaakt,
erg mooi ook een aanrader!!!

gr maarten

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 12 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00