Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 01-01-2025, 14:26:29

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Geest En Dromen
BerichtGeplaatst: 21-05-2007, 11:20:21 
Kabouter
Kabouter

ik had vannacht gedroomd, ik weet niet precies meer wat, kan het me heel erg vaag herinnere, we waren op een rare plek en het klopte allemaal niet, dus ik werd wakker, naast me in bed lag sown knuffel hondje, ik keek er tegen aan, bij die knuffel zag ik een schim (gezicht) van dus waarschijnlijk een geest , ik was wel ff geschrokken en gooi ook zo dat ding weg en spring uit bed.
Eigenlijk had het niet eens gehoefen hij was waarschijnlijk wel een goede maar daar sta je op zo'n moment niet bij stil.

Er is mij eerder meerdere keren vertelt met dromen en wat ze voelen dat ze me graag willen helpen beter worden en dat ik nog verder moet gaan veranderen.Dat wil ik ook graag gaan doen natuurlijk

Maar toch vond ik het wel een aparte ervaring.

Gr. Wouter

Berichtenonderwerp: Re: Geest En Dromen
BerichtGeplaatst: 24-05-2007, 15:48:23 
Kabouter
Kabouter

Een droom die ik niet zo 1,2,3 kan verklaren. Nachtmerries komen wel vaker voor en er staat voor mij iets te weinig in om dingen te herkennen.
Om even terug te komen op

Citeer:
Er is mij eerder meerdere keren vertelt met dromen en wat ze voelen dat ze me graag willen helpen beter worden en dat ik nog verder moet gaan veranderen.Dat wil ik ook graag gaan doen natuurlijk

Wat bedoel je hier mee? Dat je dromen vertellen dat je moet veranderen?
Ik ben van mening dat veranderingen vanzelf komen, als dit je verteld word door een bepaalde energie of geest zal ik er niet te serieus mee omgaan (tenzij het goed voelt)
Al zijn mensen dood, ze weten niet opeens wat het beste voor je is, alles wat ze kunnen doen is tips geven, die je net als tips van levende mensen kan aannemen of niet.

Nu van mij een tip:
Als je vaak nachtmerries hebt kan je het beste met je raam open slapen, zodat er frisse lucht naar binnen komt. Omdat het zo warm en benauwd is met een dicht raam heb je meer kans op nachtmerries is mijn ervaring.

Dat was wel zo'n beetje wat ik te melden had :D

Groetjes!

Berichtenonderwerp: Re: Geest En Dromen
BerichtGeplaatst: 24-05-2007, 17:38:24 
Kabouter
Kabouter

ik heb er wel over gesproken met anderen, ma die geest die mij vaker heeft komen op zoeken overigens.
Die beschermt en begeleid me dus dan is het wel goed.

met dat veranderen, ja ik weet ook ni helemaal precies, is mij verteld, ma omdat ik eerst moeilijk had enzo (lang verhaal) , ma ik zie het vanzelf wel, maar werk wel mee op een positieve manier ;)

Gr Wouter

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00