Zoooo ik ben net terug van de Fotoacedemie Amsterdam en echt... Het was zooo vet
*doet hyperactief*
Eerst hebben we gwoon leuke, mooie en nog mooiere en mooiste foto's zitten bekijken van ex-studenten en studenten aan de Fotoacedemie. Ik heb echt heel veel leuke dingen gezien en ook veel ideeen opgedaan
.
Daarna gingen we naar een presentatie met algemene informatie over de opleiding. Meestal vind ik dat nogal saai, maar dit keer was er gelukkig een aardige man die het allemaal duidelijk vertelde. Het enige nadeel is wel dat het een particuliere opleiding is... Hij wordt dus niet vergoed en je krijgt geen studiefinanciering. Daar bovenop issie ook nog is 5x zo duur als een normale hbo-opleiding
Dus we moeten nog maar zien of dat gaat lukken
Toen heb ik even gekeken bij een demonstratie van portretfoto's en bewerking met Adobe Lightroom en Photoshop. Er werd een foto gemaakt van een meisje en die werd volledig bewerkt. Mooiere gladdere huid, glanzende haren enzovoort. Was ook leuk om te zien hoe ze dat deden.
Daarna ging ik nog even kijken bij stilleven fotografie, maar de man voor de uitleg was daar kwijt ofzo
Dus alleen foto's gekeken
Twas echt heel leuk om allemaal te zien en kzou er heel graag heen willen... Maar helaas is het wel een errug dure opleiding.. Dus waarschijnlijk ga ik ook naar hbo fotografie in Den Haag of Tilburg naar een open dag... Maar toch lijkt me Amsterdam wel leuker.. En dichterbij
Zo,, Even mijn verslagje
Kga snel weer foto's maken!
Liefs,
Julia