Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 12:19:46

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 28-02-2007, 18:23:53 
Groentje
Groentje

Ik heb nu vaak wanneer ik door een venster kijk zie ik kleine doorzichtige bolletjes bewegen en het lijkt wel of er een sliertje aanhangt. Wanneer ik op een witte muur kijk zie ik ze ook soms. Zo zat ik te wachten in een klein kamertje die voledig wit was en zag ik ze ook rondom mij in heel die kamer...

Vandaag liep der een jongen naast mij en ging direct weer weg. Ik keek gwn naar de grond (groen, was in sportzaal) en toe zag ik ze weer, deze keer wel minder maar groter! Nu die persoon had nogal wat energie vandaag, hij liep nogal tamelijk hyperactief rond.

Ik kan nergens iets vinden wat gelijkt op wat ik zie. Ik zie bijna altijd wanneer ik me concentreer derop en rondom mij in een grote straal (afstand is soms moeilijk te zeggen) Ik hoop dat hier iemand daar mss iets van weet?

Alvast bedankt,

Jan

BerichtGeplaatst: 28-02-2007, 23:09:49 
Nimf
Nimf

http://forum.spirituelejongeren.nl/viewtopic.php?t=4564&highlight=lichtflitsen

BerichtGeplaatst: 20-03-2007, 20:46:39 
Groentje
Groentje

ik heb dit vroeger ook wel eens gehad, vooral eigenlijk als is in bed lag en ging slapen.
nu heb heb ik het ook nog wel, maar enkel als ik het wil.
als ik me op een muur concentreer, zie ik ook zulke dingen, maar als ik me te hard concentreer wordt alles zwart en wordt ik weer wakker zal ik maar zeggen.

hopelijk heb je er wat aan, en als je nog wat wilt weten vraag je het maar :wink:

groetjes, Adamite

BerichtGeplaatst: 21-03-2007, 10:05:19 
Dwerg
Dwerg

Ik heb dat ook en ik zou er ook wel eens wat meer over willen weten.

So, weet iemand er iets meer over?

BerichtGeplaatst: 21-03-2007, 11:27:36 
Elf
Elf

Het kunnen vuiltjes op je oog zijn, het kan ook zijn dat je energie ziet.

Als het vuiltjes op je oog zijn bewegen de bolletjes, puntjes met je oog mee. Bij het zien van energie gebeurt dit niet. Je kunt dan weer wel op een andere plek weer andere energie zien.

In principe komt het er op neer dat alles en iedereen uit energie bestaat, dus ook de aarde. Als je bolletjes, puntje enz ziet. Kan het zijn dat je door je eigen aura heen kijkt, het kan ook zijn dat je de energie van de aarde waarneemt.

BerichtGeplaatst: 22-03-2007, 18:11:00 
Groentje
Groentje

het zijn geen stofjes, althans bij mij toch niet.
maar eerder zoals je zegt energie.
maar vraag me af hoe het komt dat ik het enkel zie als ik me erop concentreer, en waarom verdwijnt het als ik me te hard concentreer?

Groetjes, Adamite

BerichtGeplaatst: 26-03-2007, 14:19:02 
Groentje
Groentje

Adamite schreef:
het zijn geen stofjes, althans bij mij toch niet.
maar eerder zoals je zegt energie.
maar vraag me af hoe het komt dat ik het enkel zie als ik me erop concentreer, en waarom verdwijnt het als ik me te hard concentreer?

Groetjes, Adamite

Ik denk dat je als je leest enzo automatisch gecontreert bent op wat je doet. Als je dan even wegdroomt ga je niet meer geconcentreert kijken, dus dan zie je die bolletjes wel. Bij is dat toch zo, als ik ze wil zien moet ik nie naar een witte muur kijken, maar eigen voor die witte muur kijken... Als je begrijpt wat ik bedoel :D

BerichtGeplaatst: 29-03-2007, 18:06:05 
Groentje
Groentje

ik denk dat het klopt wat jij zegt,
ik twijfelde erover, maar denk nu toch dat ik het zeker weet :D

dank jewel (iedereen trouwens),
maar moest er nog iêmand nieuwe iedeien hebben of verhaaltjes, vertel maar :wink:

groetjes, Adamite

BerichtGeplaatst: 29-03-2007, 20:12:29 
Groentje
Groentje

had het tijdens de examens ook weer lichtjes, als ik op dat witte papier keek... heel ef en toe een klein geel bolletje :D is de eerste dat ik ze zag met een kleur :D

Ook bedankt aan iedereen die hier wat poste;)

BerichtGeplaatst: 20-01-2009, 19:43:44 
Groentje
Groentje

hee, jaa ik heb dat ook. Heb het al een tijdje, maar als je er mee leert omgaan (met energie enshit) dan worden de bolletjes steeds duidelijker en zie je ze op een gegevenmoment overal. Soms zijn ze zo groot dat ik er wel eens van schrik :'). Vooral als je in een hemelblauwe lucht kijkt, of als de zon net heeft geschenen, dan zie je ze heel goed . heel veel kleine witte bolletjes die heen en weer schieten. HEt is gewoon energie alleen niet iedereen ziet het.
Ik kan het ook doorgeven aan iemand anders, dat voel je ook helemaal in je handen tintelen enzoo. Ik vind het best leuk allemaal, denk dat het wel te maken heeft met HSP, high sensitive person. Is geen ziekte maar niet altijd fijn, maar soms ook handig. Wel eens naar iemand z'n voorhoofd gestaard? Bij mij komt er dan zo'n gloed omheen van verschillende kleuren. Ik zit nu bij een soort van ''leermeester'', is hartstikke gezellig en echt heel handig.
Nouu ik hoop dat dit een bruikbaar verhaaltje is. Vragen zijn altijd welkom,

xlisa

BerichtGeplaatst: 27-01-2009, 16:07:20 
Groentje
Groentje

Ik heb zie ze ook vaak bolletjes, maar ook hele witte vlagen van energie, soms bewegen die bolletjes heel snel in me kamer heen en weer.

BerichtGeplaatst: 18-02-2009, 18:15:24 
Dwerg
Dwerg

ik wist niet echt waar ik dit precies neer kon zetten aangezien ik zelf niet weet wat het is

maar ik zie in het donker of bij een beetje licht/schemerte zwartegrijze schaduwen op de muren en ook op t plafond, soms hebben ze de gedaante van een mens of dier maar het gebeurt ook dat het ergens midden in mijn kamer als in een spiraal opgaat of als damp lijkt op te stijgen, en soms springen er kleuren bij paarsblauw of rood of groen, en dan zie ik ook die lichtflitsen waardoor ik dus weet dat de sfeer om me heen wel sterk geladen is van energie, maar als ik dan mijn hand naar zo'n ding uitstrek dan voel ik het ook
mijn hand zelf tintelt dan helemaal en is warm terwijl er een koude luchstroom tegen lijkt te duwen
ook komt er wel eens een grote gele lichtbol om mijn klamboe heen dansend zweven, het heeft een diameter van ongeveer 30 cm, groot dus

ik vraag me af, verbeeld ik me nou allemaal dingen of is dit normaal of is het toch wel de aura van een entiteit of gestalte zelf? weet iemand er iets meer over?
ik heb ervaringen op het gebied van het zien van geesten in duidelijke gedaante (mensenuiterlijk of dier) maar daar had ik me voor afgesloten omdat ik het niet aan kon en nu zie ik dit weer, waarschijnlijk kan ik me er dan niet helemaal voor afsluiten en dringt het toch binnen..

weet iemand iets meer?

groetjes Neziha

BerichtGeplaatst: 25-02-2009, 04:34:43 
Kabouter
Kabouter

Dat zijn waarschijnlijk geesten ja,ik heb altijd geesten alleen in zwart wit gezien,maar zie ze de laatste tijd ook in rood,begin aura kleuren te zien.Rood is de begin kleur,van het basischakra,en dan ontwikkel je steeds een kleur,met de chakras omhoog. En aangezien jij al paars ziet ben je verder dan mij,paars is van het voorhoofdchakra,daar boven zit nog de kruinchakra en hogere kruinchakra,ik weet alleen niet welke kleuren daar bij horen. Groetjes Els.

Zorg dat ik mijn gaven ook werkelijk geef, en dat ik mijn waarde besef zolang als ik leef. Gebruik je innerlijk kracht om je doelen te bereiken,In je ziel daar huist je macht. De bloem van goedheid een omhelzing van verre,en o zo lief en zacht.

BerichtGeplaatst: 21-11-2009, 00:38:12 
Groentje
Groentje

ik weet niet wat jullie gezien hebben hoe het eruit ziet zon bolletje maar ik heb een foto waar ze op staan wil je het zien en weet je wat het is vertel het mijn

gr angel

BerichtGeplaatst: 23-11-2009, 01:24:59 
Elf
Elf

Je vind het antwoord op wikipedia onder het kopje `Visual Snow` en ´Floaters´.
Men is ervan overtuigd dat het witte bloedcellen zijn die over je netvlies kruipen, tussen de lichtstralen en je optische zenuwen.

Toen ik dat las was ik erg teleurgesteld dat het niks WHOA!-achtig was, dus nu hoop ik nog altijd op het bewijs dat het niet zo is wat daar stond :/

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1 2 Volgende

Alle tijden zijn UTC+01:00