hallo, ik heb een vraagje.
Ik ben 22 en heb 2 kinderen en een vriend vroeger op school.
Vanaf dat ik een jaar of 6 ben heb ik spiritueele ervaringen.
Nu heb ik in die tijd ook een jongen ontmoet toen ik 6 was en die is na 2 jaar uit mijn leven verdwenen naar kostschool.
Nou is hij een paar jaar geleden eens langs geweest en heb hem de deur gewezen. Dom, dom, maar ik was 15 en had net iets met mijn huidige vriend en vader van mijn 2 kinderen en wilde niet dat hij daar tussen kwam. Maar gek genoeg hebben die vriend van de lagereschool en ik nooit een dag dat we niet aan elkaar denken. Zelfs in die tussen periode dat hij op kostschool heeft gezeten is hij bij mij blijven hangen en keek toen ik klein was naar de sterren en wenste hem weltrusten, waar hij ook was.
Ik heb nu ook een hele erge drang om hem te zien ik heb sind 3 weken contact via internet en telefoon met hem, maar mijn huidige vriend is er niet blij mee, want die voelt dat dit iets bijzonders is.
Nou hoor je wel eens van zielsverwant ik vraag me af of dat dit ook is en niks te maken heeft met mijn huidige relatie. Of heeft dit met iets heel ander te maken?
ik ben zo teneinderaad en mis hem zo in mijn leven als hij er niet is. Hij is een stukje van mijn eigen ik, lijkt wel. Ik vind het heel raar en toch, zeker om dat dit al speelt sinds dat ik 6 ben, en nooit is over gegaan
sorry voor een mega verhaal
maar ik loop hier al zo lang mee, en nooit open over geweest. Ben zelf overgins ook spiritueel en treksteeds tarot kaarten met de duivel er op en kaarten die te maken hebben met confrontatie en dat ik mijn angsten te lijf moet gaan en niet meer voor weg kan lopen wat moet ik doen heeft dit iets met hem te maken moet ik hem op bellen tegen wat mijn vriend er ook van vind
groetjes van mijn hoop dat iemand hier iets mee kan en advies heeft