Hoi,
Dinsdagavond voordat ik naar bed toe ging, voelde ik al iets. Wist toen nog niet wat, dus ik ben toen naar bed gegaan
Even later toen ik net 5 minuten het licht had uitgedaan ( sliep niet) kreeg ik een beeld. Zag dus een jongen om een deuropening gluren met zijn hoofd ( donker haar zwarte kleding) en daar schuin achter een meisje die had zwarte iets ( makeup?) onder haar ogen zitten.Ook zij had donker lang haar en donkere kleren. De ogen waren iets wittigs van kleur.
Ik voelde iets leek wel onzekerheid/onrust.(geen kwaadaardigheid ofzo) Maar kan ook van mij afgekomen zijn omdat ik niet wist of hun goede entiteiten waren.
Ik wist er geen raad mee dus ik stelde mezelf in witte licht ( deken, muur etc.) En vroeg of ze weg wilden gaan.
Toen hoorde ik nee Karin dus toen heb dus de hele kamer in het licht gesteld. Daarna heb ik niets weer gehoord.
Maar nu zit ik steeds weer te denken van waarom ze zeiden dat ze niet weg wilden gaan
En waarom ze contact zochten.
En hoe ik erachter kan komen af ze daadwerkelijk goede enteiten zijn of niet.
En wat jullie zouden doen?
_________________ if you listen you will hear...close your eyes the light is near...
|