Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 23-11-2024, 22:18:57

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Re: wat kan ik doen?
BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 16:11:39 
Juist dat bedoelde ik dankje Carina! En dat van die Schizo's is zo wel in praktijk denk ik... Maar iedereen heeft kans op Schizofrenie, vooral in de pubertijd, maar er zijn zoveel verschillende vormen, en allemaal hebben ze toch wel erge symptomen... Volgens m'n shrink heb ik Schizothymie, zelf geloof ik dat niet want ja ik voel mij normaal...

BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 17:04:03 
Feniks
Feniks

aah okee woord me al ffe het een en ander duidelijker... :oops: :wink:

Tja... nu nog uitzoeken wat het is.. spychies of hoort ze het nou echt... :?

Liefs veronique :sss:

BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 18:40:07 
Hoe is ze btw als ze niet gedrogeerd is? Is ze dan nog zichzelf zoals voor de 'medicatie' of is ze dan ook zo erg ver weg? Als je de kans krijgt, laat haar dan is hypnotiseren ofzo... Dat het onderbewust zijn antwoord.

BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 18:45:14 
Feniks
Feniks

zonder medicatie is ze gewoon zichzelf... vrolijk enzo. wel met stemmen maar dan zijn ze niet zo erg..:?

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 18:53:35 
Man ik vind dit echt erg, ik bedoel hup de wetenschap & de ongelovige mensen verstaan het weer niet en ja drogeer ze maar! Psychologie is al veel gebetered tegen vroeger, maar toch ze is nog steeds hypocriet... Maar als dat meisje dan vrolijk is (welliswaar met stemmen) zouden ze het toch wel ff anders mogen aanpakken, zelfs al is het misschien gewoon psygisch... Eens met iemand praten kan wonderen doen! Maar ik bedoel, ze is toch geen gevaarlijke gek, waarom dan drogeren? Als ze dan uiteindelijk 'beter' wordt, gaat ze nog altijd een groot risico lopen om verslaafd te raken en dat is pas zonde :shock: ... Echt waar, maar wat zegt haar moeder ervan? Die laat haar vader gewoon doen of wat... Man echt waar, moest je eens de kans krijgen zou je toch is beter met haar achter de rug van haar ouders is iets alternatievers gaan zoeken...

P.S. : Ik weet het ik heb stopwoordjes :? , let maar niet teveel op de 'echt waars'

BerichtGeplaatst: 04-01-2005, 19:34:29 
Feniks
Feniks

tja mijn moeder vidn het ook niet goed en die is al een paar keer gaan praten.. ook heeft ze in de groep gegooit dat alternatief echt niet tegen het zere been van God is... :? Dat het gewoon back to basic is soms zoals we in de oertijd leefde..:) tja ze moest wat.. en dath et allemaal heel natuurlijk is enzo...

Ik hoop dat ze wat gaan nadenken....:?

liefs rogue

P.S. ik let niet erop hoor heb zelf ook zo onder andere me stopwoordjes dus... haha :D

BerichtGeplaatst: 05-01-2005, 13:24:06 
hay lieve rogue :wink:
Joun nichtje heeft hulp nodig ,dit is echt het eerste wat in me opkomt ik heb dit hele verhaal en alles zelf ook mee gemaakt maar heb me er tegen verzet ! mijn ouders zijn net gescheiden mijn vader heeft een vriendin en mijn moeder heeft meerdere mannen :cry: maar ik heb zelf ook stemmen met opdrachten gehad maar heb nooit iemand er wat over vertelt ik kropte alles altijd op ! maar joun nichtje heeft het dus eerlijk vertelt wat ik denk dat het niet zoon goede beslissing was ! maar zij is verder niet ziek of wat dan ook , dat weet ik gewoon !!

groetjes sammy :wink:

BerichtGeplaatst: 05-01-2005, 13:35:41 
Feniks
Feniks

Dank je sammy...

tja.. ze had het eerlijk aan mij verteld.. ik heb er enkel met mijn moeder dus over gesproken en die heeft gezegt dat zij niks tegen mijn nichtjes ouders zou zeggen want ze kent hun... niet mee te pratenover dat soort dingen.
Helaas heeft die stomme vertrouwenspersoon toen mijn nichtje over die stemmen vertelde niet verder gekeken dan haar neus lang was...zucht..

ik ga nog een poging wagen van de week... en anders weet ik het ook niet meer...:S

@ Amanda.. had je mijn pb nog gehad? computer haperde wat vand aar...

liefs rogue

BerichtGeplaatst: 05-01-2005, 13:49:01 
Reus
Reus

Nee, heb geen pb gehad....

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina Vorige 1 2

Alle tijden zijn UTC+01:00