Permafrost schreef:
Weet niet of dit hier zowat past... maarkom, er weet wel iemand raad mee :p
Sinds kort ben ik erg geintereseerd in het paranomale, vooral alles dat te maken heeft met geesten en communicatie. Er zijn blijkbaar heel wat mensen die onbewust met zulke dingen in aanraking komen, nu wil ik dit ook best kunnen. Of toch enige vorm van communicatie met geesten meemaken. Nuja veel mensen weten mij te zeggen dat ik het waarschijnlijk beter niet meemaak, ... Toch wil ik mij erg graag kunnen bezig houden met het paranormale.
Glaasje draaien, zo'n borden enzo... Ze intereseren me wel maar ik ben niet van plan er aan te beginnen (genoeg van gelezen). Dus ik ben op zoek naar een andere manier. Ik hoop dat mss iemand mij kan helpen op een of andere manier.
Nu krijg ik bij het lezen van veel dingen ook koude rillingen. Ook op school als ik erover denk of gedacht heb. Is dit gwn iets van mezelf? Ik heb al gehoord at het kan zijn dat ik door mij met die dingen bezig te houden (te denken eraan) mezelf openstel en dat ik daardoor er zekere vorm van aanwezigheid voel (die koude rillingen dus).
Alvast bedankt voor de interesse,
Jan
De kouderillengen komen van jezelf af. De koude rillengingen komen vaak alleen van een wind vlaag een hele koude windvlaag. als een geest zich ontlaad. Glaasje draaien en op ander maniere in contact komen raad ik je ten sterkste af. De geesten komen wel bij jou als je ze je nodig hebben. Zet je zelf gewoon op hier voor, en wees niet te ongeduldig
groetjes
renate