Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 13:44:34

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Aanwezigheden voelen?!?
BerichtGeplaatst: 05-12-2006, 12:37:06 
Dwerg
Dwerg

Hallo,
na lang twijfelen zet ik het toch maar hier op het forum, want ik ben op zoek naar hulp of raad!

Ik voel vaak veel aanwezigheden bij mij het is meestal savonds als ik ga slapen en als het donker is of als ik helemaal alleen ben. Als ik naar boven ga en ik wil lekker gaan slapen dan is het weer tijd hoor de aura's zijn er weer overal !! ook de schimmen op de muren beginnen weer te verschijnen. Als ik eigenlijk al mijn kamer binnen kom begint het al dat ik me al niet meer fijn voel en niet meer op mijn gemak zonder licht durf ik niet meer te slapen dus dan maar met licht! Ik heb het gevoel dat er een paar mensen bij mij zijn die de hele avond aanwezig zijn en geen idee wat ze aan het doen zijn? Soms kan ik me erg goed vermannen en heb ik nergens last van dan heb ik ook het gevoel dat ze weg zijn, en zo ineens zijn ze er weer en krijg ik weer een raar bang gevoel misschien zijn de aanwezigheden er ook wel met de beste bedoelingen hoor.

Hopelijk kunnen jullie mij iets zeggen ;)

groetjes
Renate

Berichtenonderwerp: Re: Aanwezigheden voelen?!?
BerichtGeplaatst: 05-12-2006, 14:10:09 
Nimf
Nimf

Mocht je nog altijd twijfelen, kun je uit liefde voor jezelf altijd nog een gebedje opzeggen en de engelen vragen om bescherming en rust. Er wordt vaak wit licht aanbevolen. Maar ik ben persoonlijk meer voor licht blauw, De energie van Aardsengel Michael. Wat je het fijnst vind.

Wees niet bang voor je eigen "kracht" :wink:

Kus brenda

BerichtGeplaatst: 05-12-2006, 14:37:16 
Dwerg
Dwerg

brenda schreef:
Mocht je nog altijd twijfelen, kun je uit liefde voor jezelf altijd nog een gebedje opzeggen en de engelen vragen om bescherming en rust. Er wordt vaak wit licht aanbevolen. Maar ik ben persoonlijk meer voor licht blauw, De energie van Aardsengel Michael. Wat je het fijnst vind.

Wees niet bang voor je eigen "kracht" :wink:

Kus brenda

Okeej bedankt :D

BerichtGeplaatst: 18-12-2006, 17:15:22 
Groentje
Groentje

Weet niet of dit hier zowat past... maarkom, er weet wel iemand raad mee :p

Sinds kort ben ik erg geintereseerd in het paranomale, vooral alles dat te maken heeft met geesten en communicatie. Er zijn blijkbaar heel wat mensen die onbewust met zulke dingen in aanraking komen, nu wil ik dit ook best kunnen. Of toch enige vorm van communicatie met geesten meemaken. Nuja veel mensen weten mij te zeggen dat ik het waarschijnlijk beter niet meemaak, ... Toch wil ik mij erg graag kunnen bezig houden met het paranormale.

Glaasje draaien, zo'n borden enzo... Ze intereseren me wel maar ik ben niet van plan er aan te beginnen (genoeg van gelezen). Dus ik ben op zoek naar een andere manier. Ik hoop dat mss iemand mij kan helpen op een of andere manier.

Nu krijg ik bij het lezen van veel dingen ook koude rillingen. Ook op school als ik erover denk of gedacht heb. Is dit gwn iets van mezelf? Ik heb al gehoord at het kan zijn dat ik door mij met die dingen bezig te houden (te denken eraan) mezelf openstel en dat ik daardoor er zekere vorm van aanwezigheid voel (die koude rillingen dus).

Alvast bedankt voor de interesse,

Jan

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 09:57:25 
Dwerg
Dwerg

Permafrost schreef:
Weet niet of dit hier zowat past... maarkom, er weet wel iemand raad mee :p

Sinds kort ben ik erg geintereseerd in het paranomale, vooral alles dat te maken heeft met geesten en communicatie. Er zijn blijkbaar heel wat mensen die onbewust met zulke dingen in aanraking komen, nu wil ik dit ook best kunnen. Of toch enige vorm van communicatie met geesten meemaken. Nuja veel mensen weten mij te zeggen dat ik het waarschijnlijk beter niet meemaak, ... Toch wil ik mij erg graag kunnen bezig houden met het paranormale.

Glaasje draaien, zo'n borden enzo... Ze intereseren me wel maar ik ben niet van plan er aan te beginnen (genoeg van gelezen). Dus ik ben op zoek naar een andere manier. Ik hoop dat mss iemand mij kan helpen op een of andere manier.

Nu krijg ik bij het lezen van veel dingen ook koude rillingen. Ook op school als ik erover denk of gedacht heb. Is dit gwn iets van mezelf? Ik heb al gehoord at het kan zijn dat ik door mij met die dingen bezig te houden (te denken eraan) mezelf openstel en dat ik daardoor er zekere vorm van aanwezigheid voel (die koude rillingen dus).

Alvast bedankt voor de interesse,

Jan

De kouderillengen komen van jezelf af. De koude rillengingen komen vaak alleen van een wind vlaag een hele koude windvlaag. als een geest zich ontlaad. Glaasje draaien en op ander maniere in contact komen raad ik je ten sterkste af. De geesten komen wel bij jou als je ze je nodig hebben. Zet je zelf gewoon op hier voor, en wees niet te ongeduldig

groetjes
renate

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 10:47:33 
Elf
Elf

angst is in vele gevallen alleen maar een belemmering om je doel te behalen, ik denk ook niet dat de entiteiten die je om je heen hebt, je angst in willen zaaien, maar dat die angst puur van jezelf komt
en ik denk dat als je die angst opzij kunt zetten, en op onderzoek gaat waarom die geesten nou bij je zijn, dat je er vanzelf achter komt waarom ze nog bij je zijn, en wat je eraan kunt doen
succes!

BerichtGeplaatst: 21-12-2006, 11:30:01 
Nimf
Nimf

Lieve Jan,

Je schrijft dat jij je sinds kort bezig houdt met spirituele zaken.
Sommige dingen hebben de tijd nodig om te integreren. Als contact met overledenen hetgene is wat bij jou past, komt dit wel op je pad.
Klam je niet vast aan overtuigingen over "hoe het zou moeten zijn". Ieder interperteerd zijn eigen verhaal.

Ik vind het een wijze beslissing van je, om het glaasje draaien etc links te laten liggen, want hierdoor kun je een hoop problemen op je hals halen.

Je zou altijd kunnen beginnen om naar een Medium te gaan.

Groetjes brenda

BerichtGeplaatst: 02-01-2007, 15:39:04 
Dwerg
Dwerg

Dr. SKA schreef:
angst is in vele gevallen alleen maar een belemmering om je doel te behalen, ik denk ook niet dat de entiteiten die je om je heen hebt, je angst in willen zaaien, maar dat die angst puur van jezelf komt
en ik denk dat als je die angst opzij kunt zetten, en op onderzoek gaat waarom die geesten nou bij je zijn, dat je er vanzelf achter komt waarom ze nog bij je zijn, en wat je eraan kunt doen
succes!

Heej Dr. SKA

Bedankt voor je reactie ik denk ook inderdaad dat mijn angst ook heel erg veel doen want ik ben ontzettend bang voor entiniteiten.

xxxxx

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00