mystic schreef:
Hee iedereen,
Als ik een 'voorgevoel' krijg dan voelt het voor mij ook zeer zeker dat het ook echt gebeurd, dan weet ik het gewoon zeker, anders kan ik het niet uitleggen. Het is iets wat me overkomt en dat gevoel wat ik dan krijg daar twijfel ik ook nooit aan, soms zijn het minder leuke dingen, en dan hoop ik dat het niet zal gebeuren. Maar ik hoef er eigenlijk niet aan te twijfelen, want het is dan toch zo, dan weet ik het voor me zelf eigenlijk al zeker. Momenteel zit ik in een heel moeilijke situatie ik heb een voorgevoel (eigenlijk al van kind af aan) maar het is nu super sterk, over iemand die heel erg dicht bij me staat, dat die ernstig ziek is. Ze zijn nu aan het testen, maar ik voel me lichaamelijk en geestelijk niet lekker, omdat ik het niet loskanlaten. Terwijl dat gevoel altijd om me heen heeft gehangen, is het momenteel zo sterk dat ik niet echt goed kan functioneren op het moment. Ik ben op het moment echt super gestrest en kan me niet goed ontspannen, ook niet met mediteren. Alleen al het idee dat die persoon die ziekte heeft, maakt me verdrietig omdat ik weet dat ik die (ookal moet het op een gegeven moment) niet los kan laten. Ik denk namelijk of voel dat die persoon leukemie heeft, een agressieve vorm. Alle symptomen komen tot nu toe overeen. Van kinds af aan heb ik altijd gedacht dat die persoon rond de 50 zou worden, en nu is hij 51, en is hij echt aan het verslechteren.
groetjes Mystic
zoiets soortgelijks heb ik nu ook, het is iets over een veel langere termijn dus het duurt nog wel even voor het zover is.
Ik weet zeker dat er iets staat te gebeuren wat niet te voorkomen is, al vraag ik me nu af of ik nog grip op die situatie zou kunnen hebben en die toekomst zou kunnen veranderen>? ik weet het tenslotte en zou er invoed op kunnen hebben door het te voorkomen? als ik die macht ertoe krijg(door genoeg te weten op moment van?
Heb eerder zoiets gehad , zag toen geen beeld alleen een gevoel en dat was over een half jaar, dat was iets waar ik bij had moeten zijn omdat diegene anders er nu niet meer was geweest, zonder mij was er niemand in de buurt geweest namelijk, hier kon ik geen invloed op uitoefenen omdat ik te weinig wist en omdat dat gewoon MOEST gebeuren.
Dit volgende daarvan heb ik 1 beeld gekregen, dus ik weet wat het is. Kan ik nu mijn machtspositie wel gebruiken en het daardoor voorkomen als het moment er is? Ik zal dat nameljik gerust wel aanvoelen supersterk(weet ik uit eerdere ervaring)
Dit bekromt mij al enkele maanden, ik probeer er NU zo min mogelijk aan te denken, maar als je eenmaal iets weet blijf je er toch regelmatig aan denken, het houdt me bezig, ik wil het namelijk maar al te graag voorkomen als mogelijk is omdat ik weet dat mijn leven dan kapot gaat, ik kan niet zonder deze persoon en daarna zal dat moeten als het daadwerkelijk gebeurd.