Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 13:29:01

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Wie weet wat dit is ?
BerichtGeplaatst: 26-09-2006, 12:54:00 
Groentje
Groentje

Hoi,

Mijn naam is Laura en ik ben me sinds kort gaan verdiepen in de spirituele wereld.
De reden daarvoor is omdat ik dingen voel .. Ik weet niet waar ze te plaatsen en hoop dat hier iemand is die me wat meer duidelijkheid of inzicht kan geven hierin ..

Als baby was ik supergevoelig aan geluid, werd wakker van ieder geluidje dat ik hoorde ook al sliep ik (weet ik van m'n moeder), toen ik een paar dagen oud was (dus net geboren) kon ik m'n hoofd opheffen wat de meeste baby's niet kunnen/doen, stappen kon ik op 5 maanden, en als kind was ik heel erg gevoelig, nu is gebleken dat ik hoogsensitief ben dus dat verklaard al veel ..
Maar dat blijft maar toenemen, ik ben nu 23 jaar, en voel alles, maar dan ook alles binnenin m'n lichaam, iedere spanning die ergens in de lucht hangt, elke negatieve emotie die iemand anders heeft slaag ik op, ook (en dat is iets wat heel m'n leven van kind tot nu al zo geweest is) alles wat ik vastneem gaat 9 kansen van de 10 kapot. Hoewel ik er helemaal niets speciaals mee hoef te doen, er gewoon nog maar naar kijken is al voldoende..
Mijn dromen hebben meestal een symbolische betekenis, en krijg hier veel dingen in door.
Ook voel ik soms binnenin als ik met iemand aan het praten ben of iets aan het vertellen ben wat die persoon zal antwoorden, of het een juiste zinsconstructie is, of ik m'n woorden beter anders formuleer omdat die persoon ze anders verkeerd gaat interpreteren, dat voel ik op exact hetzelfde moment dat ik ze typ/zeg, en dat gevoel is nog NOOIT verkeerd geweest..
Wie kan me helpen want ik geraak er niet wijzer uit ..
Zit hier een betekenis achter, moet ik er waarde aan hechten of niet, .. ?

Alle hulp is welkom !!!

Groetjes,
Laura

Berichtenonderwerp: Re: Wie weet wat dit is ?
BerichtGeplaatst: 26-09-2006, 17:46:17 
Kabouter
Kabouter

Er waarde aan hechten moet je zeker!

Je bruist waarschijnlijk van de energie, er hangt een sterk energieveld om je heen zelfs zoveel dat er dingen stuk kunnen gaan.

Ik ben zelf ook hoog sensitief, supergevoelig, voel ook altijd alles en weet altijd alles. Ik heb er zelfs al een leven mee mogen redden, dus er waarde aan hechten kan heel erg belangrijk zijn.
Ik heb met mijn hoge senstiviteit al veel mensen op recht pad mogen helpen dus ik denk ook wel degelijk dat er voor iedereen een reden achter zit gedurende zijn/haar leven.

Ik zou het gewoon accepteren als ik jou was, blij zijn dat je het hebt en er proberen een beetje patroon in te vinden, wanneer er wat gebeurt zodat je het beter in de hand kan krijgen.
Het is in ieder geval een eigenschap die je nog hard nodig kan krijgen in je leven misschien en ik zou er zuinig op zijn als ik jou was :wink:

Succes ermee!

Als zij zijn eigen zwakte niet erkent.

14- 9-2006

BerichtGeplaatst: 27-09-2006, 09:14:42 
Kabouter
Kabouter

Hoi Laura,

Het klinkt alsof je een Indigokind bent.
Ik herken mezelf ook wel in jouw verhaal, maar ik ben nog lang niet zo krachtig als jij.

Ik denk dat je inderdaad trots op jezelf mag zijn, en jezelf moet accepteren zoals je bent. En ermee experimenteren, kijken wat je er mee kunt doen.

Je bent niet voor niets zo. Iedereen is uniek, en dat ben jij ook.
Hoe ouder dat je wordt, en hoe meer ervaringen je mag meemaken, hoe meer dat je van jezelf kunt leren.

Geef jezelf de ruimte om dingen te ontdekken.
Je bent niet abnormaal of raar. Je bent zoals je bent. Iedereen heeft zijn eigen pakketje zoals ik dat altijd noem. En daar mag je heel erg veel waarde aan hechten en echt trots op zijn.

Het ermee leren omgaan dat komt vanzelf wel. Als je maar van jezelf houdt zoals je bent.
Zorg er maar voor dat je ook van jezelf geniet. Want met dit soort dingen kan het ook heel leuk zijn, en kun je er ook veel lol aan beleven.

Als het je helpt is het voor jou misschien ook fijn om mensen op te zoeken die ongeveer dezelfde ervaringen als jou hebben.
Dan kun je je eigen ervaringen delen, en ook van andere mensen herkennen. Dat moet je vast een fijn gevoel geven.

In elk geval, ben maar trots op je manier van zijn want er is niets mis mee, het is alleen maar goed, krachtig, positief, en mooi.
En als er iets is, leuk of minder leuk, je kan het altijd kwijt aan de mensen op dit forum, want je staat niet alleen

Liefs van Kletskevertje

Berichtenonderwerp: Bedankt voor jullie reacties !
BerichtGeplaatst: 27-09-2006, 10:39:06 
Groentje
Groentje

Bedankt voor jullie reacties !

Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen die zo'n ervaringen hebben, en mensen die zich hier ook mee bezighouden want binnen mijn vriendenkring is er niemand die er geïnteresseerd in is, en kan er dus niet echt met iemand over praten ..

Da's ook de reden waarom ik mezelf hier heb aangemeld ..

Mochten er mensen zijn die ervaringen willen delen:
brownie_laura@hotmail.com

Groetjes !

Laura

BerichtGeplaatst: 02-10-2006, 13:57:21 
Nimf
Nimf

hey hey,

misschien een kleinbeetje ontopic.

Kletskevertjeschreef:Ik herken mezelf ook wel in jouw verhaal, maar ik ben nog lang niet zo krachtig als jij.

Misschien komt het nog niet tot uiting :wink:

Kus brenda

BerichtGeplaatst: 02-10-2006, 16:29:03 
Kabouter
Kabouter

Hoi Brenda,

Ja het komt niet zo tot uiting.
Maar ik heb dan weer andere dingen die wel tot uiting komen haha :lol: :wink:

liefs kletskevertje

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00