o, ik zie nu dat ik er een nieuw topic van had gemaakt, terwijl ik voortborduurde op iemand die het had over aurareadings.
Maar goed. De reading was echt geweldig! De reader was zelf best zenuwachtig omdat ik de eerste onbekende was voor wie hij ging lezen. Maar hij heeft 20 minuten aan een stuk door gepraat . En het was echt of hij mij al jaren kent, zo sloeg hij de spijker op zijn kop. Een groot voordeel was dat hij " dezelfde taal spreekt" als ik. Achteraf bleek dat we best veel overeenkomsten hadden, waardoor hij dingen zo verwoordde dat ik het helemaal goed kon plaatsen. Dit was bij een reading die ik van iemand anders heb gehad iets minder. De inhoud kwam wel overeen, maar het klonk op de een of andere manier minder persoonlijk toen.
Deze reader was helemaal enthousiast dat er zoveel informatie was gekomen en zei dat deze reading als een soort spiegel werkte voor hemzelf omdat hij zoveel herkende. We laten nu allebei even bezinken wat er besproken is en dan hebben we opnieuw contact.
Ik blijf het heel bijzonder vinden hoe iemand met zijn ogen dicht zoveel informatie ineens weet. (dat heb ik trouwens ook met de fotolezers van deze site. Hoe doen jullie dat toch?!
Ik was blij te horen dat hij zei dat er bij mij een grote potentie zit op veel gebieden (ookspiritueel), maar dat ik mezelf nog in de weg zit door teveel controle uit te willen oefenen.. Dus er is werk aan de winkel, maar het schept wel hoop!