Hey
Heb je enig idee waar die paniekaanvallen vandaan komen? Ik heb er ook lange tijd last van gehad, maar ben nu zover dat ik er bijna overheen ben en als het soms toch nog gebeurd, heb ik heel snel alle controle weer terug en merkt niemand er wat van. Het is denk ik best belangrijk als je weet waardoor het komt, zodat je daaraan kan werken. Als je er verder over wilt praten, mag je me altijd een privé bericht sturen.
Verder wat ook al eerder gezegd is, wees niet bang voor verandering en probeer vooral niet de situaties waarin je die paniekaanvallen krijgt te vermijden, want zo maak je het vaak alleen maar erger. Probeer je erover heen te zetten en zeg tegen jezelf dat je de volledige controle over je lichaam terug wilt. Laat je niet remmen door angsten, maar ga erdoor heen en doe ook wat je altijd graag deed en wilt doen. Zie je ergens tegenop, ondanks dat je eigenlijk weet dat je het altijd leuk vond/vindt? Dat geeft niet, dat mag, maar doe het wel, ookal is de verleiding nog zo groot om het niet te doen.
Heel veel sterkte ermee