Als eerste heel erg bedankt voor de reacties...altijd fijn om van een ander te horen dat die de fotos ook mooi vindt...
Nemesis schreef:
Hey Famke,
De eerste, 2e en laatste foto zijn onwijs mooi!
Heel mooi effect door de kleuren van foto 1 te "burnen" (met photoshop?), geeft een hard maar toch warm kleur contrast
Nee het is gedaan met een klein programmaatje van BWorks...zit sepia, burned en nog een aantal kleuren op...
Nemesis schreef:
In foto 2 heb je de beweging heel mooi vastgelegd, misschien had je een lagere iso waarde kunnen gebruiken vanwege de egale lucht, maar ziet er strak uit!
Ik zou zelf misschien nog een polarisatie filter hebben gebruikt om de kracht te benadrukken in de kleur. Zo komt de zee meer dreigend over, maar dat is mijn smaak qua zee en lucht
Ik heb geen extra filters bij me camera...en photoshop loopt steeds vast (begint te roepe dat er te weinig ruimte is op de c-schijf...)
Ik heb eerlijk gezegt ook niet echt gebruik gemaakt van isowaardes...omdat ik da nog nie helemaal snap (heb hier wel stukkie gevonden over hoe en wat...dus ff studeren met camera erbij)
Nemesis schreef:
De laatste foto is gewoon een plaatje van rust, heel veel dynamiek in de foto door de vele vormen, maar deze zijn allemaal in harmonie.
Gewoon een mooie plaat!
Ik ben benieuwd naar meer van je werk.
Groeten Paul!
Het valt best mee hoor...dit zijn voor mij echt een paar die me heel goed gelukt zijn...oefening baart kunst...dus we gaan gewoon verders...