Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 10:53:58

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: gevoellig
BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 01:18:31 
Kabouter
Kabouter

Pff ik weet geen eens waar ik moet beginnen eigenlijk.
Ik ben erg gevoellig voor wat mensen zeggen wat mensen voellen wat mensen overkomt enz.
Op dit moment zit ik er erg doorheen...ik heb vanavond gevoeld wat sommige mensen nu echt over mij denken.
Normaal kan ik gevoellens en problemen van anderen redelijk aan of ik kan me ervoor afsluiten maar vanavond in mijn stamkroeg lukte dat niet.
IK kreeg even de gevoellens en gedachtes van twee mensen door en dat was echt niet prettig.
Ik voelde hoe ze werkelijk over mij dachten en dat heeft me enorm veel pijn gedaan...toen ik die gevoellens en gedachten voor men kiezen kreeg ben ik nog even gebleven maar het was te pijnlijk dus ben ik met een vriend naar buiten gegaan om te praten...ik geloof dat ik nog nooit zo erg gehuild heb.
Het was erg raar maar ik weet zeker dat het echt was kan niet anders ik had niks gedronken ook dus daar kan het ook niet aan liggen...maar ik kreeg letterlijk alles te voellen en horen wat die twee personen over mij dachten. Ik weet niet waardoor het ineens kwam maar ik zal het graag willen weten ....dus als iemand me dat kan vertellenm zal dat erg welkom zijn.
Pff dit wel ik echt nooit meer meemaken ik hoop dat iemand me kan vertellen wat ik ertegen kan doen.
knuffel sharona

Berichtenonderwerp: Re: gevoellig
BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 11:10:32 
Dwerg
Dwerg

Hey meid...wat naar :ahh: Maar tis maar dat jet het weet.
Het is niet fijn zoiets te moeten horen en voelen, maar weet je het niet veel liever? Het is hard ja, maar toch?

Het gebeurt niet voor niets, misschien is dit je gegeven voor bescherming voor jezelf. Alsof iemand je duidelijk wilde maken. Hey pas op meid! Aan deze 2 heb je niets!
Je bent nu eenmaal veel geveoelig als een ander, en zou je wel vaker wat minder leuken dingen op pikken, en vaak gaat dat vanzelf.
Ik geloof dat als je zo sterk een verbinding hebt met iemand dat dit je wordt gegegven, dat iemand die verbinding opstand brengt.
Maar zoiets gaat niet zonder je eigen krachten.

Hmm ik ga verder in een pb ook heb ik een tip voor je. het heeft mij altijdgeholpen....je hoeft er niets mee te doen, maar misschien dat het voor jou ook helpt.

~x~

BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 12:53:54 
Elf
Elf

hey lieverd, ik denk dat je zelf ook wel weet waarom je dit heb moeten meemaken. ik denk dat het zoals sunset al zei als een soort bescherming voor jezelf is, je weet nu dat die personen in kwestie niet het beste met je voor hebben, wat je overigens wel dacht. daarom denk ik dat je dit hebt moeten meemaken omdat het belangrijk is om te weten wie wel en wie niet het beste met je voor hebben. misschien kun je je rot gevoel ruilen met een goed gevoel, omdat je nu weet wat je aan hun hebt. en tjah misschien kun je me op msn wat meer details vertellen, zodat ik dr wat meer op kan ingaan, je weet dat ik voor je klaar sta
Dikke knuffel!

BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 17:28:23 
Kabouter
Kabouter

Hey lieverds
Bedankt voor jullie reacties vind het fijn om te weten dat jullie het begrijpen.
Misschien moest ik dit idd meemaken maar ik wist al heel lang dat 1 van die twee personen mij helemaal niet mag.
Maar toch van die ander had ik het niet verwacht aangezien dat hij me heel vaak smste en we veel lol hadden samen.
Doet me best pijn omdat ik niet tegen onrechtvaardigheid kan.
Maar goed misschien moet ik er wel wat makkelijker over gaan denken.
Pff maar ik zal graag willen dat ik dit niet meer mee hoefde te maken.

Sunset thnx voor je bericht ik heb er veel aan.
knuffel sharona

BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 18:07:24 
Dwerg
Dwerg

Volgende keer goed na je gevoel luisteren meid, je zei al dat je bij een van hen al lang wist dat deze jou niet echt mocht..... :wink:

Oh en, it's their loss!...Je zou een goede vriendin zijn geweest :D

Liefs.., Sunset

~x~

BerichtGeplaatst: 25-12-2005, 18:12:50 
Elf
Elf

precies :D en gelukkig ben, en zal je ook altijd een goede vriendin van me blijven ook al zien we elkaar niet zo vaak, je hebt echt een plekje in mijn hart :)

BerichtGeplaatst: 26-12-2005, 00:06:48 
Dwerg
Dwerg

Aaaaawwwww nou kijk eens aan! :lol:
Maakt dat niet al veel goed??? :wink:

~x~

BerichtGeplaatst: 26-12-2005, 18:25:20 
Kabouter
Kabouter

hey

Echt bedankt voor jullie berichtjes.
En idd misschien egoistisch om over mezelf te zeggen... maar het is hun fout want als ik mijn vriendschap aan iemand wil geven zal ik ook altijd voor die persoon klaarstaan.
Maar toch blijf dit me nog wel even dwars zitten...misschien omdat ik het gewoon niet begrijp of kan begrijpen.

En maarten jij blijf ook altijd een plekje in mijn hart houden...zoals je al zei zien we elkaar niet vaak maar ik doe er alles aan om onze band zo goed te houden.

dikke knuffel sharona

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 8 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00