Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 20:38:18

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Bang voor wat ik zou kunnen......
BerichtGeplaatst: 10-11-2005, 15:48:21 
Kabouter
Kabouter

Hoi,

Ik ben de laatste tijd veel meer bezig met mijn spirituatliteit. Eigenlijk sinds ik op mezelf woon. Dit was me al voorspelt en zoals meer dingen blijkt dit ook waar. En niet omdat het me verteld is want dat is het me al zo vaak maar ik voel ook echt een natuurlijke drang.

Maar ik ben ook nog steeds bang.ik heb al allemaal kleine dingetjes gezien van mezelf. Zo kan ik iemand zijn buikpijn weg nemen. Weet ik wat wel en niet goed is. Weet ik wat wel en niet gaat lukken en dat voel ik door positief negatief. Ik krijg getallen door. Al die dingetjes zijn voor mijn gevoel gewoon meer een extra gevoelige intuietie. Ik ervoer soms ook geesten zoals mijn overleden vader en anderen.

Ik heb wat ik denk ook het idee gehad dat ik mijn gids heb gevoelt hij was een grappig persoon naast me te waarschuwen voor dingen zoals er voor zorgen dat ik met volle handen niet over de deur drempel zou vallen haalde hij ook grpajes met me uit en dan hoorde ik hem grinneken als ik terug in mijn kamer kwam.

genoeg dingetjes om uit te werken maar ik durf het niet en kan er eigenlijk niet mee bezig zijn! Mediteren lukt me niet mede omdat ik een keer tijdens een meditatie geroepen ben.

Alles wat me ooit beangstigd heeft heb ik geweerd. Toen was dat prettig maar nu wil ik wel langzaam (maar niet alleen) en nou lukt het niet.

Kennen jullie dit en wat hebben jullie ermee gedaan?

Grtz
Sander

BerichtGeplaatst: 11-11-2005, 08:32:22 
Elf
Elf

begrijp ik het goed dat je eigenlijk nog niet zo lang met spiritualiteit bezig bent?
het is dus een beetje nieuw voor je, ik kan begrijpen dat dat wat angst omhoog haalt
maar zoals je zegt weet je wat goed is en wat slecht, dus volg voor je gevoel het goede, en ik denk naar mate de tijd verstrekt en je wat wijzer bent geworden en bent gegroeit dat je het wat beter kunt begrijpen

en nog iets,
toen je voor het allereerst op de fiets stapte... was je toen ook niet bang om te fietsen?

BerichtGeplaatst: 11-11-2005, 10:52:49 
Kabouter
Kabouter

die fiets metafoor vind ik leuk :-) en zo raak ook:-)

De dingen die ik noemde zijn al vanaf mijn 10e bewust en doordat ik dat beangstigend vond heb ik me er redelijk voor afgsloten voor zover ik dat kon. en nu ik er weer mee aan de gang wil blijk ik nogsteeds erg bang te zijn en blijk mezelf behoorlijk in de weg te staan.

BerichtGeplaatst: 11-11-2005, 12:11:48 
Nimf
Nimf

Misschien is je angst puur een rem zodat je er niet in door kan slaan.
Zoals je zelf al zegt ben je er nu pas echt mee bezig nu je lekker op jezelf zit.
Ik denk dat het wel goed gaat komen.
Gewoon kleine stapjes, en met je angst om leren gaan.

Zelf heb ik mijn angst in de vorm van onzekerheid leren kennen.
Ik was net eindelijk begonnen met het geven van workshops betreft communiceren met dieren en weer wat consulten doen voor mensen met dieren en BOEM! het slaat dood.

Zeer recentelijk heb ik spontaan weer wat consulten gedaan live in de chat terwijl ik ze normaal afweer omdat ik niet meer in mezelf geloof.
(Er komen nog genoeg mensen via mail, pb, en noem maar op met verzoeken of ik met hun levende of overleden dieren wil praten van tijd tot tijd namelijk.)

Hopelijk kan ik volgend jaar alles weer oppakken als ik weer werk regelmaat in mijn leven heb.
Want dat is het ook... althans bij mij... je moet wel, een (stevige) basis hebben als je met dit soort dingen bezig bent.
Zo ben ik bezig met telepathie met dieren, en zo werk ik heel aards met abstracte machines genaamd computers.
Een krachtige en prima werkende formule.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00