@ sharona:
sharona schreef:
hoi hoi ,
ik vind het eerlij om me te laten gaan met dansen maar vaak kan ik dat niet omdat er nooit zulke fijne gelegenheden zijn.
Ja dat ken ik nogal. ging eigenlijk nooit echt uit voorheen. of echt heeeeel weinig. voelde gewoon niet echt als 'mijn plek' op 'gewone' plaatsen.
Over die skafeesten, ben wel benieuwd, klinkt errug leuk zoals je dat omschrijft (haha 'hoe gekker hoe leuker'kijk daar hou ik wel van:D )
Binnenkort s checken over die feesten...mss ga ik ook ns!!
@ oxalis:
ok nu snap ik m helemaal. ik denk dat ik ook maar ns ff wat aanzet nu trouwens
als je dj zou zijn kun je ook lekker draaien wat je wilt..iemand dj ambities?
@Fae: yeah ! blote voeten rules
alleen blaren , krijg jij er geen blaren van ofzo?
Buikdansen is zeer mooi vind ik. zie er vooral schoonheid in, ook veel vrouwelijkheid, maar er zit zeker nog veel meer in aan symboliek enzo?
Sjamanistische trancedansen trekken ook erg mijn interesse, die wil ik zeker proberen. je volgt daar workshops van?
Ik heb bij workshops 'bio energetica en actieve meditaties' ook een keer een trancedance gedaan, heel apart...echt zo n oerwoud sfeer...de krijger injezelf omhoog laten komen. een hele tijd nonstop fullforce gedanst, toch wel ok die lagere chakra's
wat is powerdance trouwens?
@nymphomaniac:
heerlijk, zo diep in je dans zitten! heb je daar workshops ofzo voor gedaan of is het iets waar je vanuit jezelf al langere tijd mee bezigbent?
het is echt heerlijk, de laatste tijd leer ik ook 'zoiets', me gewoon mee laten voeren, wat voor beweging dan ook, het gewoon laten gebeuren...
het grappige vind ik dat ik daarbij juist ontdek dat ik meer lichaamsdelen heb dan ik dacht ahw
en het kan allemaal bewegen, geweldig en bevrijdend!
groetjes
Machiel