Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 25-11-2024, 18:50:11

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: energieen zien
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 11:56:24 
Groentje
Groentje

Ik houd me altijd heel erg bezig met reiki en ik vraag me af of er mensen zijn die energieen zien (om mensen heen etc.) en ik vraag me ook af of je dat kunt leren en hoe dat moet..

liefs

Berichtenonderwerp: Re: energieen zien
BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 14:32:18 
Kabouter
Kabouter

Kijk eens onder aura's

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 14:32:29 
Dwerg
Dwerg

haihai,

ik heb zelf wel eens energie om mensen of bomen heengezien, en je kunt inderdaad wel een beetje leren hoe je dat het best kunt proberen. ik heb alleen zelf gemerkt dat het op een gegeven moment vanzelf kwam, de eerste keer boven een groepbomen. toen ging ik kijken wat er zou gebeuren als ik me erop zou richten iets naar ze te sturen als het ware en zag ik die hele aura ineens veel groter worden en groenblauw worden.. echt heeel mooi.
je kunt wel oefenen met je eigen hand, hou die voor een witte muur met je arm uitgestrekt, kkijk dan tussen je vingers door naar de muur, tot je soort van 'staart'. je kijkt als het ware niet echt naar het object maar erdoorheen, dat is iig de oefening die ik ervoor heb gehoord. maar zelf vind ik het persoonlijk mooier als het uit zichzelf komt, ook heb ik gehoord dat zomaar kijken naar andermans aura een soort privacyschending is.
Hoop dat je dr wat aan hebt,
Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 15:35:24 
Groentje
Groentje

kej.. ik ga ff bij aura's kijken.... en bedankt barbara ik ga t proberen.. maar ik hoef geen aura's te zien .. dat is opzich wel mooi als je t uit je zelf kan maar energieen wil ik wel graag leren zien dan kan ik zien waar iemand t meeste last heeft etc.

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 16:23:45 
Admin
Admin

Ann schreef:
ik hoef geen aura's te zien .. dat is opzich wel mooi als je t uit je zelf kan maar energieen wil ik wel graag leren zien dan kan ik zien waar iemand t meeste last heeft etc.

Zeg Ann, ik heb er niet veel verstand van, maar aura's zijn toch energieen?! :idea:
Dus als je aura's ziet dan zie je toch energie en als je energie ziet dan kan het toch zijn dat je aura's ziet? :roll:

Voor iedereen die er meer verstand van heeft als ik... reageer maar en verbeter me maar als ik iets raars zeg of iets zeg wat niet klopt. :D

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 16:45:42 
Groentje
Groentje

Pluisje schreef:

Zeg Ann, ik heb er niet veel verstand van, maar aura's zijn toch energieen?! :idea:
Dus als je aura's ziet dan zie je toch energie en als je energie ziet dan kan het toch zijn dat je aura's ziet? :roll:

Voor iedereen die er meer verstand van heeft als ik... reageer maar en verbeter me maar als ik iets raars zeg of iets zeg wat niet klopt. :D

ik heb er dus ook niet veel verstand van .. maar ik dacht dat er wel een verschil zat tussen engergieen en aura's... als je je teen stoot is je energie daar een beetje in de war.. en dat zou ik dan graag willen zien

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 17:00:11 
Admin
Admin

Ann schreef:
Pluisje schreef:

ik heb er dus ook niet veel verstand van .. maar ik dacht dat er wel een verschil zat tussen engergieen en aura's... als je je teen stoot is je energie daar een beetje in de war.. en dat zou ik dan graag willen zien

Ik denk dat er ook wel verschil tussen zit. Ik denk dat energie uit meer bestaat dan alleen aura van iets. Energie is dus breder dan alleen aura.
Het voorbeeld wat jij geeft dat je als je je teen stoot je energie in de war is, kun je ook gebruiken voor je aura. Dat je een pijnlijk plek hebt kun je op dat moment ook in je aura zien voor zover ik weet. Jouw voorbeeld maakt dus voor mij niet echt duidelijk waarom er verschil zou moeten zijn tussen energie en aura.

Pluisje.

BerichtGeplaatst: 29-10-2005, 22:09:02 
Groentje
Groentje

Pluisje schreef:

Ik denk dat er ook wel verschil tussen zit. Ik denk dat energie uit meer bestaat dan alleen aura van iets. Energie is dus breder dan alleen aura.
Het voorbeeld wat jij geeft dat je als je je teen stoot je energie in de war is, kun je ook gebruiken voor je aura. Dat je een pijnlijk plek hebt kun je op dat moment ook in je aura zien voor zover ik weet. Jouw voorbeeld maakt dus voor mij niet echt duidelijk waarom er verschil zou moeten zijn tussen energie en aura.

Ow owkej vandaar.. ik dacht dat je dat niet kon zien bij aura's namelijk ;)...ik moet nog veel leren...

BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 12:12:04 
Nimf
Nimf

Kijk maar eens naar die vliegende lichte of donkere stukjes/streepjes in de lucht, die voorbij gaan, of dat er ineens een paar donkere druppels van bovenaf voorbij komen , is in feite ook al energie.

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 16:49:11 
Dwerg
Dwerg

Heyhey,

t is me opgevallen dat je ook de energie in de lucht wel eens kunt zien als je op eerder beschreven manier daar gewoon heenkijkt. Deed t na t schrijven nvan mn berichtje weer eens bij een boom, tussen 2 bomen door eigenlijk, en toen zag ik in de lucht een heleboel kleine deeltjes die allemaal op een bepaalde manier aan het circuleren waren.
Dus misschien kun je zo wel meer zien dan alleen aura energie.
Iig veel succes!
Liefs Barbara

BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 17:06:21 
Nimf
Nimf

Met gewoon normaal kijken zie je ze ook vliegen hoor:P

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 30-10-2005, 21:35:52 
Dwerg
Dwerg

Niet iedereen blijkbaar.. maar idd, die zie ik ook altijd wel.

Greets, Sunny

BerichtGeplaatst: 31-10-2005, 09:00:58 
Nimf
Nimf

Citeer:
Niet iedereen blijkbaar.. maar idd, die zie ik ook altijd wel.

Greets, Sunny

oww?

xxx Indira

BerichtGeplaatst: 01-11-2005, 22:43:19 
Dwerg
Dwerg

Nja, mijn vriendin bijvoorbeeld is die energie-beweging veel beter gaan zien na het doen van reiki. Ik zag dat eigenlijk altijd al, dus kan me niet voorstellen hoe het is om het niet te zien.

Maar eigenlijk baseerde ik het op de opmerking van barbera dat ze er moeite voor zou moeten doen.

BerichtGeplaatst: 03-11-2005, 19:48:45 
Groentje
Groentje

Ik zie ze ook ;)

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00