Hmm,
Ik heb de foto's bekeken en, gezien de eewige scpetist die ik wat dit aangaat ben, denk ik niet dat het werkelijk een gezicht is van een entiteit.
Op alle spiegels zit vervuiling en beschadiging en dus kun je in een aantal spiegels idd. iets zien, maar dat is net zoals je in wolken ook figuren ed. kunt zien.
Neem nou bijvoorbeeld de 7e spiegel van links, rechtsboven in de hoek. Whaaa, een hand! Oei, vast een entiteit. Het zou wellicht van ET kunnen zijn, vanwege de ontbrekende vingers, maar als we met photoshop er een filtertje overheen halen en de levels bewerken denk ik dat dat probleem ook wel opgelost zal zijn.
Sorry, maar het gaat er bij mij niet in.
Ik vind de foto's van de barak wel mooi, waarom? Omdat hij spreekt van een verleden, je weet wat er mee is gebeurd en toch zie en voel je kinderen spelen ipv. de kou en ellende die je zou verwachten te voelen bij een dergelijke foto.
Ook heb ik even verder gekeken en kwam langs je orb foto's.
Nu moet ik zeggen dat ik 2e foto eerst best interessant vond, maar toen ik deze vergeleek met foto 3 werd het voor mij al vrij duidelijk.
Te zien aan de belichting is foto 1 met een lamp belicht. Foto 3 daarentegen is gelitst. En bekend is dat je met flits alle luchtvochtigheid en stof belicht waardoor deze juist opvallen op de foto.
Ik zal even een voobeeldje geven van 2 foto's welke ik zelf heb gemaakt.
Kijk, allemaal orbs op deze foto
Oei, ik denk vast dat ze geschrokken zijn door de flits
In werkelijkheid ligt dit gewoon aan de luchtvochtigheid (het was er erg benauwd) en aan de stof op de lens (welke ik regelmatig schoon heb moeten maken)
Maar ook bij dergelijke foto's ligt het aan je eigen waarheid wat je wel en niet gelooft, maar mijn waarheid zegt dat is puur op technische gronden en een sterke belevingswereld(die spiegels) is gebasseerd en daarom gaat het er bij mij niet in.
Maar wel stoere foto's ben benieuwd of je nog meer gewone foto's hebt die je moeite waard vind om te delen.
Groeten Paul!