Hoi hoi
,
Ik noem mezelf hier Twinkel, ben sinds kort (alweer
) 26 jaar. Ik woon komende week weer in Zuid-Holland. Mijn relatie is nu namelijk officieel uit. Overigens mijn eigen keuze en ik voel mij er helemaal goed bij. Heb er geen spijt van gehad, maar het zit er gewoon niet in omdat we te verschillend zijn. Lekker weer op mezelf in mijn eigen huisje wonen en met niemand rekening hoeven houden klinkt mij voorlopig heerlijk in de oren.
Ik heb een hele lieve zwarte poes van 1 jaar die met mij mee verhuist. Ik had ook een superlieve hond maar die blijft bij mijn exvriend wonen. Als ik straks weer helemaal gesetteld ben, dan wil ik heel graag een eigen hondje. Ik hou héél veel van dieren. Ik heb ook nog twee dwergkonijntjes die ook ongeveer 1 jaar oud zijn.
Voor de kost maak ik momenteel portrettekeningen. Voor de rest heb ik een aanvulling uit de Wajong omdat ik momenteel nog voor zo'n 50 % arbeidsongeschikt ben ivm chronische vermoeidheidsklachten en nog wat daaruit voortvloeiende psychische klachten (vnl. angst). Als ik straks verhuisd ben zal ik een reïntegratietraject starten om werk te vinden wat bij me past en weer meer te gaan werken. Met de vermoeidheid gaat gelukkig langzaam iets beter, als het me lukt om mijn grenzen goed te bewaken en aan te geven
.
Ik ben een heel openminded persoon en heb een grote interesse in persoonlijke ontwikkeling, psychologie, alternatieve geneeskunde en spiritualiteit in het algemeen. Maar ik ben daarin wel praktisch, het moet enig nut dienen voor mij of voor anderen of de wereld om me bezig te houden met spirituele onderwerpen en niet alleen omdat het leuk, bijzonder of indrukwekkend is en zeker niet om er in weg te vluchten
Ik hoop hier gelijkgestemde mensen te vinden en misschien vriendschap. Ben ook benieuwd of iemand zich herkent in mijn verhaal. Ik hoor het graag!
Tot op het forum!