Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 27-11-2024, 03:37:14

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: Last van een geest?
BerichtGeplaatst: 09-06-2014, 22:44:18 
Groentje
Groentje

Beste mensen,
Mijn zus en ik hebben altijd in geesten geloofd, maar gelukkig zelf nooit gezien.
We zijn er altijd bang voor geweest.
Een paar jaar geleden is mijn zus met haar vriend verhuisd.
Nu kwamen we erachter dat de vorige eigenaar in dat huis is overleden. (Zover wij denken te weten is hij in de slaapkamer in bed overleden)
Toen mijn zus daar net woonde heeft ze twee keer gehad dat ze in de nacht het gevoel had dat iemand in haar drong, ze kon dan niet bewegen of wat zeggen.
Daarna heeft ze het nooit meer gehad. Nu heeft ze al vaak gehad dat ze dingen kwijt is geraakt terwijl ze zeker wist dat ze het op die plek had neergezet. Ze kwam het later wel weer tegen behalve twee dingen, die zijn nooit meer teruggekomen.
Gister is er iets gebeurd waarvan we nu bijna zeker van zijn dat het wel een geest moet zijn. Er staat op haar vriend zijn nachtkast altijd een zaklamp, een poos geleden wou hij de batterij eruit halen, maar die kreeg hij er met geen mogelijkheid uit, toen heeft hij er nog mee gegooid en alles maar hij kwam er niet uit.
Nu waren ze beide een middag niet thuis. Toen ze thuis kwamen zagen ze het dopje van de zaklamp op bed liggen, de batterij op het nachkastje netjes recht naast de zaklamp die rechtop stond en daarnaast een nieuw reserve lampje die ze nog nooit van hun leven gezien hebben.
Mijn zus is nu behoorlijk bang en voelt zich niet meer prettig.
Als dit een geest is dan zal dit de vorige eigenaar zijn? Maar waarom zou hij dit doen? En wat moeten wij hiermee?

Berichtenonderwerp: Re: Last van een geest?
BerichtGeplaatst: 10-06-2014, 07:20:37 
Dwerg
Dwerg

Hoi Desire.

Ik denk dat die geest aandacht vraagt, wat je kan doen is hem vertellen dat hij overleden is en hij naar zijn eigen niveau daar in de geesten wereld moet gaan en daar verder moet leren.

Soms weet een geest niet dat hij overleden is en dat mag je hem vertellen, waardoor ook de rust in huis terug keert.

En als je genoeg blijft aandringen gaat hij vanzelf weg, kijk maar of het lukken wil.

Groeten Hans.

BerichtGeplaatst: 10-06-2014, 13:16:46 
Dwerg
Dwerg

Om eerlijk te zijn is dat best een heel behulpzame en vriendelijke "geest" dan. Bang zijn is nergens voor nodig als ze gewoon aandacht vragen. Waarschijnlijk wil die gewoon laten merken dat hij er ook is.

BerichtGeplaatst: 11-06-2014, 16:24:46 
Groentje
Groentje

Vraag aan hem of hij wel wil gaan, zo niet ga dan aan de slag met Salie wierook!

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00