Welkom, herken jij jezelf in de verhalen die hier verteld worden of wil je hier meer over weten? Word dan lid en praat gezellig mee. Iedereen is welkom op het gebied van spiritualiteit.

Alles wat vermeld wordt op deze website is naar waarheid van de poster zelf, neem enkel datgeen aan waar jij jezelf goed bij voelt.
Ieder zijn/haar eigen waarheid, respecteer deze...

[ Advertenties ]
Online Tarot Legging - Spirituele Datingsite

Het is momenteel 26-11-2024, 19:32:53

Alle tijden zijn UTC+01:00

Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichtenonderwerp: help! ik heb raad nodig!
BerichtGeplaatst: 25-05-2014, 23:59:09 
Groentje
Groentje

Het begon allemaal toen ik op een woensdagmiddag in april 2014 naar huis ging, van wegen me keelontsteking.
Ik kom thuis, ik doe de deur op de klinkers, sleutels netjes in me jaszak gedaan.
Midden in me slaap hoor ik zo als gewoonlijk me buren, erg handig die oude herenhuizen van tegenwoordig daar hoor je alles letterlijk wat de buren doen en zeggen.

Ongeveer ander half uur later zit ik recht op me bank van de schrik, ik hoorde sleutels keihard op de eettafel vallen en hoorde met een knal de deur dicht gaan.
Nog een beetje geschrokken liep ik naar me tafel om te kijken of het daadwerkelijk sleutels waren die ik op de tafel hoorde vallen,
ja hoor daar lagen ze, maar het enge hier aan was dat me sleutels voor dat ik ging slapen in me jaszak lagen.
Ook ging ik maar eens naar me deur kijken en ja hoor ook de klinkers stonden niet zoals ik ze eerder naar beneden had gedaan.

Beetje rusteloos ging ik meteen door het hele huis om te kijken wat er nog meer veranderd was.
Kleine week later, op een zaterdag, ik was vrij, dus lekker de gordijnen open en dan ff nog iets weggooien.
Ik kom kleine 5 min later terug, ik doe de deur open, zie ik in een seconde iemand wegduiken bij het raam, soort van schimachtig iets zoef weg.
Ik liep heel voorzichtig naar de woonkamer kijk heel aandachtig om me heen en besef dan nog steeds niet wat ik gezien had.

Ik mag dan wel op de eerste verdieping wonen, maar lijkt me niet dat iemand het leuk vind om op de vensterbanken buiten te lopen,
keek ook nog naar buiten, maar daar was geen kip te zien.

Maandag april, me standaard vrije dag.
Had een opruimdagje, heel de dag geen ding of wat dan ook gehoord, hoor ik ineens iets vallen in de wasbak, me eerste gedachte was,
o de stapel die in de wasbak lag was omgevallen… al wuifde ik die gedachten weg, want de wasbak was leeg.
Enigste wat ik zag was zo*n plastic dingetje die je aan de rand van een wasbak zet om een afwasborstel op neer te kunnen hangen…
alleen het enge hier van was, ik zag dat ding letterlijk voor het eerst in me leven.
Zaten nog wel verf resten op van de kleur waarmee ik geverfd, maar het plastic dingetje dat kon ik helaas even niet plaatsen waar die vandaan zou kunnen komen.

Toen kwamen we aan op 23 mei. Ik kom thuis, laat me huisdieren weer naar buiten.
Had nog wat afwas staan in de keuken, en ja daar had ik geen zin in dus algauw liet ik dat lekker liggen.
Klein beetje film gekeken, hoor ik ineens bestek vallen. Eerste gedachten waren al gauw, o de katten zijn op de aanrecht aan het spelen.
Nee dus, die lagen gezellig op de grote poef in de zon. Ik loop naar de keuken, tref ik een vork aan midden op de vloer.
Terwijl die vork juist midden op de aanrecht lag… Blijkbaar had er dus iemand honger?

Zaterdag 24 mei, me vrije dag, een klein beetje opruimen hoort daar bij. Heel de dag mee bezig geweest maar dan heb je ook was.
Uiteindelijk om 17:00 klaar met opruimen, ga ik zitten, hoor ik op me eettafel een verschuiving van papieren.
Ik kijk erna, en de papieren die netjes op gestapeld zijn, lagen her en der op de tafel.

S avond, heerlijke film avond gedaan om even me gedachten op nul te zetten en even na te denken van wat er nou allemaal de laatste tijd is gebeurt
en alles even op een rijtje te zetten. Tijdens het film kijken kreeg ik het spontaan koud, koude rillingen over me rug.
Klok slaat 00:00, wat denk je gaat me huistelefoon af met een ringtone die ik me totaal niet kan plaatsen.
Ik heb namelijk een hele andere ringtone voor als mensen me bellen.

Ik doe me grote licht aan, loopt naar de telefoon, menig mens zou na 3 min al op hebben gehangen,
heb zeker wel 2 min naar de telefoon zitten kijken terwijl de telefoon maar bleef overgaan.
Ik neem op en zegt heel voorzichtig *hallo?* en toen werd er opgehangen.
Ik heb 5 min met te hoorn van me telefoon gestaan, gekeken naar een telefoonnummer die stond er niet.
Heb de gehele tijd in me huiskamer zitten rond kijken of ik iets zag.
Niemand te zien, angstig loop ik door het huis, zag in de kattenkamer in het licht iemand staan.
Durfde de deur niet te openen. Uiteindelijk ben ik gaan slapen, maar ik moet je zeggen ik heb niet al te lekker geslapen….

Kan iemand me vertellen wat ik hier mee moet?
Ik heb wel eens eerder op deze forum gezeten maar toen was ik jonger als dat ik nu bent, en was en toe ook veel meer mee bezig dan dat ik nu ben.
Ik ben er sins ik van het vmbo af bent eigenlijk niet meer echt mee bezig geweest, ik voelde wel dingen, maar deed er niks mee.
Maar dit maakt me echt bang, omdat ik geen idee hebt wat de betreffende geest wilt zeggen met me huissleutels, voordeur, het wegduiken van het raam, de telefoon
en het ijskoud te laten voelen in me huis.

Ik woon sins december in dit huis, en er gebeuren dingen die ik me gewoon niet kan plaatsen.
En nee dit zou niet de vorige bewoner kunnen zijn, die leeft nog.
En het klinkt raar, ik heb sins april me verwarming niet meer aan staan, omdat het te warm werd in huis, sins dien is het hier ijskoud.
En dan moet je na gaan dat de ramen en deuren dan ook nog dicht zijn. Je zou juist denken dat het hier wat warme zou zijn als je alles dicht zou hebben.
Ik heb ook een periode gehad dat het juist lekker warm was en dan had ik geen verwarming aan en wederom de deuren en ramen dicht.

Berichtenonderwerp: Re: help! ik heb raad nodig!
BerichtGeplaatst: 26-05-2014, 18:54:08 
Dwerg
Dwerg

Het is niet de vraag of iemand je kan vertellen wat je hiermee moet, maar het is de vraag wat jij vind dat je hiermee aanmoet?
Ik zocht eerst naar een logische verklaring, want papieren kunnen door de tocht verplaatst zijn, maar het zal wel een hele harde wind moeten zijn om je sleutels uit je jaszak te halen en het bestek op de grond te gooien.

Heb je voordat dit allemaal begon iets gedaan wat je daarvoor nooit hebt gedaan, iets heel aparts of iets wat je zelf er helemaal niet in verband mee zou brengen?

En de beste oplossing is nog altijd de angst wegzetten en gewoon contact maken om erachter te komen wat er allemaal aan de hand is. Ik kan er geld opzetten dat anderen zullen zeggen dat je beter geen contact kunt maken, maar hoe kom je er dan achter wie het is en wat diegene wil? Wel raad ik je aan dit niet alleen te doen, omdat je zegt dat je angst hebt en je dit niet zomaar kunt laten verdwijnen.

Hulp bij problemen

BerichtGeplaatst: 27-05-2014, 20:08:55 
Groentje
Groentje

Hoi Gallagher
Ik zou het niet weten eigenlijk. Ik heb een best strakke dagschema op de dagen dat ik werkt. Ik werk namelijk in een kringloop en we krijgen daar bijna dagelijks spullen van overleden mensen, of mensen die hun spullen gewoon willen geven. Wellicht dat het daar toch enigsin mee te maken hebt. Als dat het niet is dan zou ik nog dieper moeten graven wat er gebeurt is. En wellicht dat de geest me gewoon iets duidelijk wilt maken, maar tot heden loop ik al vanaf april de kat uit de boom te kijken omdat ik werkelijk geen idee hebt waar ik moet zoeken voor me antwoorden.
Het is niet zo dat de betreffende geest elke dag komt, het is in vlagen en weet niet eens of het er maar 1 is of meerdere die om de buurten ff langs komen.
Bij me bewustzijn is het zo dat ik niet bang ben voor de verschijnselen, het is me onderbewust zijn die zich niet gerust kan stellen met de dingen die gebeuren, waardoor ik in me slaap ook erg onrustig bent en dingen droomt die veel te maken hebben met de dagelijkse dingen die ik doe en de spullen die ik gebruikt.
Ik luister niet echt naar andere mensen, de meeste geloven er niet in en zeggen grootste gedeelde van de tijd dat ik gek ben of ze ziet vliegen! Ik weet wel beter haha!

BerichtGeplaatst: 27-05-2014, 20:56:11 
Kabouter
Kabouter

Locatie: we are The Borg, you will be assimilated, resistance is futile.
anywhere schreef:
de meeste geloven er niet in en zeggen grootste gedeelde van de tijd dat ik gek ben of ze ziet vliegen!
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, ik zie mijn vliegen.
Ik geloof je wel en ik denk dat je ze ziet vliegen.
wetenschap ziet geen vliegen.
Ik accepteer mijn éénzaam, leerzaam pad.

BerichtGeplaatst: 29-05-2014, 16:39:11 
Dwerg
Dwerg

Dan is er maar een manier om erachter te komen he, maar als je met spullen van overledenen werkt, dan kan het misschien nog wel eens zijn dat je steeds met een andere entiteit te maken hebt en in dat geval heeft contact met een van hen maken ook geen zin, want een andere zal het gewoon weer opnieuw doen. Maar dan is de vraag natuurlijk of je er wel iets tegen kunt doen, nou misschien je aura reinigen voordat je naar huis toe gaat, zodat je niet met een van die entiteiten energetisch verbonden zit en die de weg naar je huis ook niet zomaar zal volgen:)

Hulp bij problemen

BerichtGeplaatst: 29-05-2014, 21:51:57 
Kabouter
Kabouter

Dat is een hele goede! Misschien zou je ook bepaalde edelstenen in je huis plaatsen of dragen, je kan ook doen wat ik in je andere topic tegen je heb gezegd ik heb hier ergens nog op papier de oefeningen ervoor staan :) als je wilt moet je het maar zeggen.

Berichten van vorige weergeven:  Sorteer op  
Nieuw onderwerp plaatsen  Reageer op onderwerp  [ 6 berichten ] 

Alle tijden zijn UTC+01:00