Hey,
Ik wordt ook de heletijd geroepen. Dan hoor ik de heletijd mijn naam en als ik kijk is er niemand. Maar gisteren zag ik in een keer 5 mensen staan. Dus ik ben nog een beetje aan het vogelen van hoe en wat..
Ik kan wel op de vraag wat het licht is antwoorden.
Het licht is een plek waar je heen gaat als je overleden bent, je kan het dus ook wel de hemel noemen. Als je mensen naar het licht wilt brengen dan visualiseer je een grote poort voor je maakt niet uit hoe hij er uit ziet, je mag hem helemaal zelf ontwerpen. Mijn poort zit vol met bloemen in allerlei kleuren en de deuren zijn van hout. Als je de deur goed voor je hebt dan maak je hem open met je handen je maakt de beweging zoals je een deur open doet. Als de deur open is heb je grote kans dat er overleden mensen in staan, dit is famillie en vrienden van de persoon die je over wilt brengen. Je zegt rustig tegen de persoon die je er doorheen wilt helpen van als je er nu doorgaat krijg je rust, je hebt geen pijn meer, en je bent bij je famillie enzo. Dan loopt degene erdoor, je zegt hem gedag en doet de poort weer dicht en dan zijn ze over gebracht. Zo is het mij teminste geleert
Er zat iemand bij mij in huis en dit was toen de eerste keer dat ik het ging doen. Ik moest omschrijven hoe de persoon eruit zag, omdat we niet zeker wisten of ik ze dus zag, want ik was in die tijd enorm bang in het donker omdat ik mensen zag, en de aller eerste keer niet een leuke ervaring was.. Er was toen een vrouw die aan me spullen zat en ze sloeg overal tegen, maarja zei is ook naar t licht gegaan
. Maar ik wist alles over de man te vertellen die toen dus in mijn huis zat van zijn kleren tot hoe hij was overleden. Toen moest ik hem brengen naar het licht en dat was voor hem behoorlijk heftig. Ik zag zijn famillie en hij was zo blij, hij zat op zijn knieen in mijn kamer en begon te huilen. Hij bleef maar huilen, ik heb hem gezegt en uitgelegt wat er ging gebeuren en dat het nu wel echt tijd werdt om erdoor te gaan. Hij heeft me bedankt en zijn famillie heeft me ook bedankt. Ik heb hem gedag gezegt en de deur gesloten. Dit was echt een mooie ervaring en ik zal het nooit vergeten.
Ik hoop dat je nu iets wijzer bent geworden
En ik lees ook over je fouten heen, ben zelf ook dyslecties, hahah!
X Loes