Heey allemaal!
Ik ben Yasminygirl (nee ik zeg lekker niet mijn echte naam XD (waarom weet ik zelf ook niet xD ))
Ik ben sinds eergister 20! (Ja ik ben ook de TIG in xD)
Ik ben een vrolijk meisje die op haar jonge leeftijd al dingetjes heeft meegemaakt maar zich er niet veel van aantrok, pas sinds dit jaar wil ik me er verder in verdiepen.
Nou ik zal mijn verhaal een beetje kort proberen te vertellen want het is BEHOORLIJK veel XD
Toen ik een klein meisje was (weet niet hoe oud) kon ik aanvoelen welke honden wel en niet lief waren, een paar jaar later zei ik tegen mijn moeder: '' mama, weet je nog? Vroeger? toen ik jouw mama was?''
Mijn moeder had geen flauw idee wat ik bedoelde...
Op mijn 14e zag ik uit het niets een klein jongetje in mijn kamer staan toen ik een spelletje aan het spelen was met mijn pleegzusje...
Op mijn 17e voelde ik aanwezigheid van mensen (soms ook dieren) die ik niet kon zien, vaak druk maar niet altijd...
Bijna een jaar geleden heb ik mijn (in dat jaar overleden) oom gezien toen ik verdrietig naar beneden renden en buiten ging zitten, hij schudde ''nee'' en zei: '' niet verdrietig zijn, ik ben er nog''
Een paar maanden later heb ik (dus blijkbaar) mijn oma gezien, ze heeft tegen me gepraat en mijn lichaam overgenomen voor een kwartier lang. Ik heb mijn oma nooit gekend (moeder van moeder) dus in eerste instantie had ik geen flauw idee wie het was...
Weer een paar maanden later heeft mijn schoonmoeder haar hondje in moeten laten slapen, de volgende dag zag ik dat hondje om haar heen dwarrelen, die avond zag ik ook de moeders van mijn schoonmoeder en schoonvader en een oude vriend van hun. Ik heb ze daarvoor alleen maar op een foto gezien...
Nou had ik gister dat ik mijn vroegere hondje naast me in de stoel zag liggen en vanmiddag de oude hond van mijn vader in de kofferbak (we hebben een station)
Ik kan ook de hoofdpijn bij mijn vriend weg halen door mijn hand op zijn voorhoofd te leggen, helemaal ontspannen te zijn en nergens aan te denken. Ik heb dit nog nooit bij een ander geprobeerd, maar heb erover gelezen dat handoplegging ook bestaat.
Wie kan mij helpen? Wie heeft deze dingen ook (of een van die dingen) en kan mij er meer over vertellen?
Ik heb er nooit veel mee gedaan na dat ik dat jongetje zag omdat ik dacht dat ik gek werd, maar omdat het de afgelopen tijd steeds meer en steeds vaker is geworden wil ik me er eigenlijk toch wel beter in ontwikkelen.
Bedankt voor het lezen! (en sorry voor het alsnog best wel lange verhaal xD)
xxx Yasminygirl (btw, je kan me ook Yazzz noemen
)