Hey! Het komt vaak voor dat mensen op jonge leeftijd, als baby of als peuter, aura's, geesten, engelen en andere paranormale dingen zien. Ik denk dat iedereen in een zekere mate eigenlijk wel paranormaal is, maar de meeste mensen doenen er niks mee omdat ze er niet in geloven en dus niet weten dat ze het in zich hebben. De meeste mensen stoppen deze dingen te zien op het moment dat ze beseffen dat dit in de 'gewone wereld' niet 'normaal' is.
Bij de een is het zesde zintuig beter ontwikkeld dan bij de ander. Maar als je je meer in het spirituele verdiept door bijvoorbeeld te mediteren en er dingen over te lezen kan iedereen zich dit wel aanleren.
Ik geloof wel dat het ook kwestie van aanleg is in hoeverre je je kan ontwikkelen maar als jij als kind geesten zag denk ik dat je dit opnieuw zou kunnen bereiken.
Maar je moet het wel willen natuurlijk, want het is zeker niet altijd fijn, en ik denk ook dat het heel belangrijk is dat je hier begeleiding bij krijgt door bijvoorbeeld een spirituele therapeut of iemand anders die hier verstand van heeft.
Hopelijk geeft dit je een beetje duidelijkheid, ik ben hier als je meer vragen hebt of wilt praten ofzo
Groetjesss