Ik lees zelf voornamelijk in het
Engels maar lees nog wel gewoon in Nederlands op zijn tijd ^^. Ik vind de Percy Jackson serie van Rick Riordan helemaal geweldig en ook de vervolg serie ervan. Ik vind
mythologie gewoon erg interessant en heb daar ook apart boeken over, zoals Wereld Mythologie. Dan heb ik nog een reeks vampier boeken die ik leuk vind. De serie van Charlaine Harris met de Sookie Stackhouse serie. House of Night serie vind ik ook gaaf.
De gewoonlijke Harry Potter boeken en ben nog van plan The Hobbit en Lord of the Rings boeken te lezen. Die vallen dan onder
fantasy. Als vrouw zijnde kan ik ook genieten van echte
chicklits. Hou van wat
drama in me boeken maar vooral ook in
humor. Dus de serie 'Airhead' door Meg Cabot en 'From Notting Hill with love... Actually' door Ali McNamara zijn voor mij absolute toppers, al kan ik ook met gemak Bouquet reeks boeken lezen
Ik kan ook
historische boeken (Kruistocht in Spijkerboek, Assassin's Creed, Oliver Twist) waarderen en verder vind ik ook
actie boeken geweldig ^^
Het enige waar ik alleen slecht tegen kan is horror. Ik ben nogal een angsthaas dan en aangezien ik vaak intensief kan dromen, krijg ik dan niet veel rust in mijn slaap xD
Oh, en het boek 'Crazy in Love' door Chris Manby is eigenlijk een boek waar ik ook niet zo goed tegen kan. Maar ik ga het ooit uitlezen! Ooit ook al is het naar mijn mening zo vreselijk.
Maar dus, mijn interesse gebied is nogal groot.