Kan 1 van jullie mij iets meer vertellen waarom een kat zo belangrijk is in de spirituele sferen? Hieronder een kort verhaaltje over mij en m'n kat, wat enig zins speciaal is..
- In 2008 deed ik mijn VMBO examen, en zat midden in m'n examens toen een vriendin me vertelde dat ze een nestje kittens zou krijgen. Ze wist totaal niet wat ze ermee aan moest, en gooide ik ( zonder het zelf door te hebben ) op om een kitten aan mij te schenken. Voordat ik het wist was het geregeld met m'n vader en kon de kitten komen. Een aantal weken veder kreeg ik snachts een droom... Ik liep het huis bij haar binnen en zij vertelde mij meteen dat ik eerste keus had, en er 1 mocht uitzoeken. Ik liep zonder na te denken naar het kistje en koos een kitten, zonder naar de rest te kijken. ik pakte haar op en zei " dit wordt d'r ". Ik had nooit gedacht dat je een speciale band met eenkat kon hebben, en eigenlijk ik al helemaal niet met een kat..
Inmiddels is ze 4 jaar, en mijn beste vriendin. Ze is ook enorm spiritueel, ze ziet geesten, kan goed van kwaad makkelijk onderscheiden, voelt mijn gevoelens aan ( en ik de hare ),we kunnen met elkaar lezen en schrijven en ze heeft enorme positieve energie. Als er iets raars in m'n kamer is komt ze boven op me liggen en beschermd me voor het leven. Ze staard zoals vele katten naar "aanwezige". En in de tijd van een slechte woning, me slechte geesten en een slechte sfeer, maakte ze mijn kamer vrij van negatieve energie die ik toen nog niet zelf kon verwijderen.. Hahaha en het beste, als ik roep en ze is buiten, komt ze altijd aan rennen schreeuwend zefs van 4 straten veder..
Wat is jullie ervaring met katten? of een ander voor jou speciaal dier?