Haha, mooi...
Kiro zegt 'Doen!'...
Ja, als ik iets zou eten zou het ook wel kip worden denk ik... Dat is het lichtst verteerbaar van alle vlees soorten geloof ik...
Het is geen godslaster, echt niet! Mijn vriend eet ook vlees zo nu en dan... En ik denk ook niet dat het verkeerd is om af en toe vlees te eten, er zijn zelfs bepaalde ijzer soorten en eiwitten die alleen uit vlees zo snel en goed worden opgenomen door de mens. Daar moet je veel grotere hoeveelheden plantaardige voeding voor nemen wil je een gelijk deel opnemen...
Maar ik heb er zelf gewoon moeite mee...
Dus ik ben geen vegetariër omdat ik één of andere stroming achterna loop, maar omdat ik er echt schuld gevoelens aan overhoud en me misselijk voel na het eten van een voormalig dier... De zin kan ik dan ook niet ervoor maken als ik denk aan het daadwerkelijke eten van vlees... Maar ik merk nu tijdens mn zwangerschap dat de geur echt één of ander 'oer' iets in me los maakt... haha...
Maar goed, we gaan het zien. Tot nu toe heeft mn principe het nog gewonnen van de behoefte... geen idee hoe lang dat nog zo blijft...
Liefs!