truitje schreef:
Samara, kan je je nog een droom herinneren waar wat meer details in zitten? Of herinner je je alleen nog de vage lijnen?
Met een 'verhaaltje' kan ik doorgaans iets meer dan met een op zichzelf staande gebeurtenis.
Als ik word geslagen lig ik altijd op de grond, soms in een woonkamer en soms in een grasveld. Die jongen/man zit boven op mij en slaat mij met de vuist in het gezicht. Daarna lijkt het erop dat hij even word afgeleid en dan probeer ik terug te slaan maar ik heb niet genoeg kracht. Daarna word ik altijd wakker.
Als ik word vermoord krijg ik meestal injecties waardoor ik verlamd raak en daarna dood ga, ik krijg dan ook slaapverlamming, ook probeer ik in mijn slaap te gillen wat niet lukt.
Als iemand word vermoord, 1 droom kan ik mij nog goed herinneren:
Het was op een weg, links lag een weiland met een huis, rechts was alleen maar bos.
Er stond een truck geparkeerd waar de jongen achter in lag.
De moordenaars keken niet naar me, het was net alsof ik daar niet was voor hun, alleen die jonge kon mij zien.
Opeens haalde ze een heel groot metaal voorwerp tevoorschijn ze richte op die jonge, er kwam vloeistof uit en dood was hij.
En ik voelde zijn pijn